H

Hida

Jag har jätte svårt att bestämma mig för vad jag ska välja för linje.. Och nu undrar jag fall om det finns någon häst linje med natur-inriktning i uppsala. För om man nu kanske skulle tröttna på hästar( fast inte så troligt.. :angel:) så har man ju ändå natur.. om det är som man typ har gått som en vanlig natur linje?
 
Jag vet inte hur det är just i Uppsala. Men på de naturbruksgynasium häromkring kan man läsa naturbruk med NV-kompetens. Så man får den behörighet man behöver
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 955
Senast: Mabuse
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
943
Senast: linlar1
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 728
Senast: Sootie
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
744
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp