Naturmedel för humörsvängningar

K

kangaroo

Hej!
Finns det något effektivt och bra naturmedel för att lindra eller åtminstone dämpa humörsvängningar/hormonproblem på häst? Hästen i fråga är ett sto. Vad är era erfarenheter av naturpreparat? Försäljningsställen?

Fia :bow:
 
Munkpeppar är jättebra till hormonstinna ston och hingstar, det finns i många foderbutiker.
 
För hormon och humör problem är nog Regulate det som är bäst, innehåller även den munkpeppar.

Munkpeppar ensamt hjälper vid översexualtitet, men jag antar att det inte handlar om det i detta fall.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 456
Senast: Hedinn
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 277
Senast: nexxa
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 223
Senast: Lobelia
·
Hästvård Hej, någon här med erfarenhet av provtagning på mugg? Några frågor isåfall.🙂1. Hur länge hade hästen haft mugg innan det togs prov? 2...
Svar
8
· Visningar
720
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp