New-tan läder?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Har fått något märkligt sug efter new-tan färgat läder - det skulle ju bli så snyggt på min skimmel! :D
Problemet är bara att jag inte hittar någonting i NT färg :( Tittat på både de tre stora kedjorna, och flera stora webbshoppar, utan resultat. Det jag söker är ett träns med antingen pullar- eller remontnosgrimma, ett par tyglar (vad som helst som inte är brett och/eller kantflätat) samt en 2-punkts martingal. Allting i storlek X-full. Maxpris för träns 1 000 kr, tyglar 500 kr och martingal 500 kr, men det skadar ju inte om det är något billigare heller ;)
Är det någon som vet något märke som har ovanstående? :)
Eller är det helt enkelt bara att inse att det inte är modernt längre?
 
Jag förstår inte hur du söker, googlar jag "träns new tan" får jag bland första träffarna upp ett träns med båda dessa nosgrimmor till i xfull? Samma butik har tillhörande tyglar från samma märke. En googling på en martingal i samma färg så finns det martingal som också är från samma tillverkade. Dvs större chans för samma nyans. Dock heter den new market på martingalen i rullistan. Globus.
 
Jag förstår inte hur du söker, googlar jag "träns new tan" får jag bland första träffarna upp ett träns med båda dessa nosgrimmor till i xfull? Samma butik har tillhörande tyglar från samma märke. En googling på en martingal i samma färg så finns det martingal som också är från samma tillverkade. Dvs större chans för samma nyans. Dock heter den new market på martingalen i rullistan. Globus.

Jag gick in på olika hemsidor/webshopar direkt. Google var "för lätt", eller något. :angel:
Men tack för tipset! :bow:
 
Jag har precis shoppat Globus tömkörningsgjord och tömmar i Tan - ursnyggt till min svarta häst. När jag sedan hittade ett tan-färgat träns på en loppis var min lycka gjord. För övrigt har jag svart läder, vilket jag föredrar. Men just tömkörningsutrustningen ville jag ha i tan-färg. Till min svarta shettis har jag ett tan-färgat träns - också Globus om jag inte missminner mig.

Så visst finns det :D

/Lizzie
 

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 606
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Suck, jag blir snart galen. Har försökt hittat ett snyggt remontträns till unghästen ett tag men det verkar inget finnas i rimlig...
2
Svar
33
· Visningar
7 373
Senast: kryddelydd
·
C
Utrustning Jag har alltid haft svart läder till mina hästar. Svarta träns, tyglar, martingals, sadlar, you name it. Men nu... har jag köpt en BRUN...
Svar
15
· Visningar
1 359
Senast: CeciliaW
·
  • Låst
Utrustning Åååhh nu har jag världens beslutsångest..helt seriöst alltså-jag låg inatt och bara tänkte och tänkte (okey-även dagdrömde:p ) om mitt...
2
Svar
32
· Visningar
2 310
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp