Bukefalos 28 år!

NH *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: NH *bildtråd*

Tack så mycket båda två :D

Är 14, fyller 15 i maj nästa år :bump:
 
Sv: NH *bildtråd*

:eek: så ung??
Måste säga att jag är impad av dej, så ung och så himla duktig. Gillar ditt tankesätt och din kundskap. Och tycker verkligen att du är jätte duktig.

Du är en bra människa:D
Du ger mej även inspiration



OBS! Med detta menar jag inte att 14 år eller yngre räknas till en kategori som inte kan. Ville bara säga att jag tycker att Ella är en bra och vettig ung människa :D Så de inte misstolkas på nått sätt.
 
Sv: NH *bildtråd*

Hehe, tack :) Roligt att höra! Fast så duktig är jag inte^^
 
Sv: NH *bildtråd*

Härliga bilder det ser jättefint ut! och med lilla tomtemössan:) men dina brallor ser verkligen helmysiga ut:love:
 
Sv: NH *bildtråd*

kl

åh, min huskompis har roliga bilder från när jag och skippen tränar... tyvärr är vi inte på samma ställe just nu, men jag ska maila henne så jag kanske kan få dem.. de skulle passa bra här!
 
Sv: NH *bildtråd*

Här kommer några filmer på när jag och Ella leker. Jag har filmat själv, och fimerna är felvända och skitdålig kvalité, samt att de går för fort^^ Det gick inte att klippa och fixa ihop dem i Movie Maker så dessa är tagna direkt från mobilen. Var tvungen att ändra formatet på dem, så jag tror det är därför kvalitén är så hemsk.

Aja, här är filmerna:

Följer efter matte^^
http://www.youtube.com/watch?v=DBzZumGCsco
*hyffsat bra kvalité iaf! :bow:*

Jag ber Ella gå ifrån mig och komma tillbaka :)
http://www.youtube.com/watch?v=F11HUy-gr78
*Också hyffsat bra kvalité!*

Ella och jag går in mot stallet. Denna videon var det meningen att jag skulle klippt masssor i och tagit bort ljudet. Så ni får stänga av ljudet (gör det snälla, för jag låter jättetöntig :o) och sen får ni spola förbi då jag bara filmar tröjan eller nått sånt :rofl:. Var inte meningen att det skulle komma med, men eftersom jag inte kunde redigera filmerna så får de vara såhär.

Första stunden det är meningen att ni ska titta är vid ca 2 minuter^^

http://www.youtube.com/watch?v=IQkbT587NJA

Denna är sämst^^ Jag springer och Ella springer efter mig, men man ser typ ingenting. Och sen springer jag och smackar hela tiden, haha. Det får jag sluta med :D
http://www.youtube.com/watch?v=vtruy0TOLSQ
 
Sv: NH *bildtråd*

Den största skillnaden var nog tränarens förklaring på att hästens motor sitter bak, så titta på rumpan och driv på rumpan så måste hela hästen flytta sig.
Att stå framför hästen, spänna ögonen i den och dra i grimman löser inte så många problem.


Tack så mycket för förklaringen :bow:

Exprementerade lite innan i somras när jag skulle lastträna hästen. Och ponnyn gick bäst in om jag släppte in henne först och stannade bakom. Tog superlänge att gå in annars men på det andra sättet gick hon in med en gång. :banana:
 
Sv: NH *bildtråd*

jag har inte fått tag i bilderna som min rumskompis har tagit, men jag hittade från vår redovisning i våras.. den är sned och dålig, men det är mamma som har fotat.. ;)

DSCN0367.jpg


det går inge vidare med något just nu.. jag har ju inga tränare och har tappat sugen lite just nu.. men han har iaf ganska bra kondition.. :smirk:
 
Sv: NH *bildtråd*

vad mycket spännande man hittar när man måste rensa datorn, här är en bild när vi gör en bergsget..

bergsgetskip.jpg
 
Sv: NH *bildtråd*

Vilken fin bergsget han gör! Pink lyckas med två cm på varje ben typ haha.. oh va duktig :D
Åh nej va tråkigt! men sugen kommer väl tillbaka när man känner sig lite bättre.. jag vet det är helt värdelöst utan tränare.. Är han lika pigg och glad som förra gången?;):D
 
Sv: NH *bildtråd*

Vilken fin bergsget han gör! Pink lyckas med två cm på varje ben typ haha.. oh va duktig :D
Åh nej va tråkigt! men sugen kommer väl tillbaka när man känner sig lite bättre.. jag vet det är helt värdelöst utan tränare.. Är han lika pigg och glad som förra gången?;):D

skickar pm istället så vi slipper förstöra tråden ;)
 
Sv: NH *bildtråd*

Åh vad duktig! :bow:

Ett par nya bilder på mig och Ella vid ny-kamera-test :p








:angel:
 
Sv: NH *bildtråd*

Vet inte om dissa bilderna räknas. Men jag försöker iaf arbeta min galning i bara grimma.





Ha tålamod med oss, vi försöker fortfarande lära oss :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
613
Senast: tessan.g
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 088
Senast: JohannaB
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 847
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
2 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp