Sv: Ni Med Fullblod Eller ni med Omusklade Hästar
Japp fullblod, 8år. Gick löp förut (tills 2004) sen fick han skrota i en hage tills jag köpte honom. Det är lite svårt att se ibland hur fin han blivit eftersom man blir lite hemmablind och att jag ser honom var dag, så lite då o då får jag kolla på fotona igen
Satte igång honom långsamt samt att vi har haft lite "gropar i vägen"
tills vi kom dit vi är idag pga en spark i hagen o 2x sår på benet som sen blev inflamerat så han var halt ca 1-1,5 v var o en av de gångerna. Men nu (peppar peppar) är vi OK och kan börja täna "på riktigt".
Tycker så klart själv att han böjar bli väldigt fin!!

Och Megs: Han ser ju jättefin ut! Vilken ras? Fullblod?!
Han var smalare än min, men hade mer "muskler" min har nästan inga alls Men det blir ju bara ännu en sak att jobba på! Och om man ska se det positivt så får man ju vara med från början och skapa ett grundförtroende! Och jag tycker sånt är jättekul! Jag kan tänka mig sen om några år när jag tittar tillbaka på foton och säger: Guud vad skabbig hon var! Men tänk att jag har lyckats få henne så fin! Och det är det inte många som kan, när man köper färdiga tävlingshästar Men jag är hästmänniska in i det sista!
Japp fullblod, 8år. Gick löp förut (tills 2004) sen fick han skrota i en hage tills jag köpte honom. Det är lite svårt att se ibland hur fin han blivit eftersom man blir lite hemmablind och att jag ser honom var dag, så lite då o då får jag kolla på fotona igen
Satte igång honom långsamt samt att vi har haft lite "gropar i vägen"

Tycker så klart själv att han böjar bli väldigt fin!!