Ni med morgontrötta hundar...

Sv: Ni med morgontrötta hundar...

Min hund är en riktigt sömntuta.

Om jag går upp vid 5 och ska till jobbet så kan han ibland pallra sig upp och vill ha en kiss.

Men någon helg har det varit så att han fått sista promenaden vid 9 och han ligger och snarkar så gott när vi vaknar vid 9 på morgonen :crazy: Ibland får man säga att nu går vi ut och då går han upp, sträcker på sig och kommer och sätter sig vid dörren. :D

Skulle han vilja gå ut tidigare så säger han till, men han är nog morgontröttare än vad jag är ^^
 
Sv: Ni med morgontrötta hundar...

Jag är morgonpigg av naturen och vaknar ofta mycket tidigt, så jag brukar kliva upp och fixa med mitt och sedan brukar hunden komma svassande när han känner för en promenad, vilket är varierande beroende på hur lång sovmorgon han tänker ta :p
 
Sv: Ni med morgontrötta hundar...

kl

Jag tycker min herre låter tröttast i den här tråden. Jag brukar satsa på att dra ut honom innan kl 13.00 iaf :D sista rundan gås mellan 23-00 och aldrig att han verkar kissig :confused: jag får snarare dra ut honom (både morgon och kväll) däremot är det fullt ös medvetslös när han väl kommer ut, oavsett tid
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 850
Senast: ako
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
671
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
1 889
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp