Bukefalos 28 år!

Ni som fött barn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ni som fött barn

har inget barn själv men kan berätta om en nära släkting som födde minst sagt ovanligt!

det var 3 dagar innan planerad födsel. Hon fick verkar under natten och sa att nu e det dax!
Vattnet gick i bilen och när de skulle anmäla om att barnet va på väg NU så
satt hon i väntrummet. det kom en sköterska som sa -nejdå, inte än! och så gick hon igen!
hennes sambo fick springa själv och leta efter läkaren! men när hon kände att bebisen höll
på o komma drog hon ner trosorna och upp med klänningen hon hade på sej, satte sej
på huk och tog armarna undertill och vipps så trillade där ner en liten kotte i hennes armar!
när läkere och sambo kom springande satt hon överlycklig men trött i väntrummet med ett knyte i handen!
:eek: såg läkaren ut!

:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 958
Senast: Madalitso
·
Övr. Barn Pojken fyllde 5 år idag och vi hade släktingar över på kalas. Vi satt ute på altanen och skulle precis börja äta när hans faster får ett...
Svar
6
· Visningar
1 409
Senast: Pengy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 527
Senast: MML
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 988
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp