MsSleepalot
Trådstartare
....vad har ni för anledning till att inte vaccinera? Ja mot svininfluensan då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Av alla manniskor i Sverige som haft svinis ar det tre som dott som inte varit i riskgruppen som jag forstatt det. Det kanns sa otroligt avlagset att det skulle handa, nar sa manga haft influensan och blivit friska igen.
Jag ar betydligt mer radd att mitt barn ska satta i halsen och kvavas.
....vad har ni för anledning till att inte vaccinera? Ja mot svininfluensan då.
Jag blir lite nyfiken på vart du läst att GlaxoSmithKline avsäger sig helt ansvar och att företaget påpekar att det enbart skall ges till dom över 18 år.
![]()
Word!
Jobbar i vården och inte en enda sjuksköterska jag känner tänker vaccinera sig - och de borde ju veta. Läkarna säger också att svininfluensan inte är värre än nån annan influensa, bara fruktansvärt överdriven.
Vi fick hem kallelse till vaccinering i början på veckan men tackade nej.
Jag och min sambo är rörande överens i den här frågan, vi tycker båda att vaccinet är för otestat och är framtaget för snabbt. Man vet inte vad det kan finnas för eventuella biverkningar på kort och lång sikt.
Vad händer när influensan muterar sig om tre veckor? Kommer ett nytt vaccin tas fram i samma hastighet som detta?
Vi anser likaså att detmåste vara bättre för kroppen att själv få ta hand om saker och ting och inte bara tryckas i vaccin mot allting.
Måste vi vaccinera mot elefantinfluensan till våren och kamelsnuvan till nästa höst?
Nu är det ju så att trådarna är öppna för alla att skriva sin åsikt i
Men även om jag på det stora hela håller med i det hoppla10 skriver så respekterar jag ändå att andra inte tänker så och som väljer att inte vaccinera.
Det är helt upp till var vuxen människa att besluta om detta..
Nu ska jag inte diskutera emot det du skrev i kring vaccinet i ditt inlägg, man vill ju uppenbarligen inte ha en diskussion i denna tråd![]()