Ni som vet mycket om SIDEPULL?!

manpila

Trådstartare
Hej. Jo jag använder ju ett sidepull,som passar bra,MEN.........repet över nosen är lite för kort,ca2cm för kort,repet ska ju vara i den höjden som munngipan är,men är då 2 cm för kort. Så då till frågan kan man använda det ändå? Eller vad kan det ge för fel singnaler?? Suck........ Vill verklingen ha ett nytt sidepull det på börjes som.kostar 500 men vet inte om det är lika skarpt som det med rep,för jag måste ett sidepull som är lika skarpt som med rep:/. Kan ingen hjälpa mig:((

Sv: Ni som vet mycket om SIDEPULL?!

Börjes sidepull har rep, ett långt sådant. Kolla hemsidan igen, du är ute och cyklar vad gäller priset ;)

Ne är inte ute & cyklar:pdet finns ett annat sidepull på hemsidan som inte har någon bild på den,men i katalogen finns det bild;). Skulle du kunna lägga ut en bild på det;)
Börjes sidepull har rep, ett långt sådant. Kolla hemsidan igen, du är ute och cyklar vad gäller priset ;)

Jag har det billigare. Såhär ser det ut ( stort i strl, cob här )

sidepull.jpg

åhhhh vad fin häst:love:;).vad fint sidepullen var på hästen din;)men ska den sitta så långt ner??eller går det att höja den om man vill??har du någon mer bild från sidan:laugh:??
Jag har det billigare. Såhär ser det ut ( stort i strl, cob här )

sidepull.jpg

Tack! Vad jag förstått så ska det sitta ungefär som en remont, dvs långt ner. Jag tycker själv jag har mitt lite högt, men så vill jag inte göra det så skarpt heller. Bild i profil.

sidepull.jpg

Detta side pull har jag köpt på Börjes, jag har satt ludd på repet eftersom jag tyckte att det var för hårt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 359
Senast: inverterad
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 418
Hundhälsa Hej! Jag behöver lite hjälp då jag är rådvill om hur jag ska tänka här. Jag hittade en liten knöl i min tiks juver för några dagar...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka