Norra Öland

Magiana

Trådstartare
Jag funderar på att åka till norra Öland medan jag ändå är i krokarna. Det är lite för långt för att jag ska tycka det är kul att köra fram och tillbaka samma dag så då är frågan, går det att smyga undan någonstans där och sova i sitt tält? Eller är det alltid risk att stöta på folk?
 
Det går, men det är rätt mycket folk på g även på avstickar vägarna (men det syns ju vad som inte används som sticker av från skogsvägarna). Mycket mygg dock, tjärr i väldigt många områden.

Jag vet ett perfekt ställe, men jag hittar enbart dit om jag sitter bakom ratten (jag har provat att lokalisera det på kartan).
 
Det blir nog inget besök på norra Öland, men blev faktiskt erbjuden en tripp dit med motorcykel :D men njae... jag har varken hjälm eller skyddskläder. Tror inte han tänkte så långt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 372
Senast: tuaphua
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 106
Senast: Whoever
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 375
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
2 756
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp