• Fritid
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare Fetaost
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 117
  • Visningar Visningar 4 779
Hatar att fota norrsken 😂
1000056237.webp

VÀcker liv i den hÀr trÄden igen. Det har ju varit stora Norrskenschanser nu under en period.
Har ni varit ute och spanat?

Detta mÀktiga norrsken sÄ vi frÄn balkongen under vÄr skidsemester i Hemsedal förra veckan.
att._v75kCRJRKOivgQG5lUxDnbOWoOJ879QIMf-ZAGQ0dY.webp

Det ser ut att bli ny chans för norrsken ikvÀll. Runt 22:00 enligt Auroraappen.
HÀr ska tyvÀrr bli mulet :cry:

Min norrskens app har gÄtt bananas senaste tiden med norrskens notiser men det har inte gÄtt o se nÄgot nÄgon gÄng :(

@WildHorse Ibland (oftast) Ă€r sĂ„ svagt i södra Sverige sĂ„ nattlĂ€ge eller liknande föredra pĂ„ mobilen och rikta mot norr för kunna se nĂ„got. Men det Ă€r nĂ€r riktigt starkt gĂ„r skymta med blotta ögat med 😁

Edit: oftast inte sÄ fÀrgglatt i verkligheten som Àr pÄ bilder.

@WildHorse Ibland (oftast) Ă€r sĂ„ svagt i södra Sverige sĂ„ nattlĂ€ge eller liknande föredra pĂ„ mobilen och rikta mot norr för kunna se nĂ„got. Men det Ă€r nĂ€r riktigt starkt gĂ„r skymta med blotta ögat med 😁

Edit: oftast inte sÄ fÀrgglatt i verkligheten som Àr pÄ bilder.
Jo jag vet det Ă€r sĂ„ jag brukar se men inte ens kameran har kunnat uppfatta nĂ„got 🙈

Liknande trÄdar

SamhÀlle Jag har lÀnge tÀnkt starta den hÀr trÄden men inte orkat dÄ jag blir sÄ förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste Ären har jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 984
Senast: Dentaku
·
Kropp & SjÀl Jag lÀste trÄden dÀr nÄgon efterfrÄgade tips pÄ en fotobok och dÄ dök denna tanke upp men jag tÀnkte att den gjorde sig bÀttre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 248
Senast: Iamia
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sÀtta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att fÄ...
Svar
2
· Visningar
334
Senast: MiaMia
·
KatthÀlsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt Är tillbaka ungefÀr. Hon blir tre Är i Är men hennes exakta Älder Àr okÀnd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
421
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • BĂ€rvĂ€ska för liten hund
  • UppdateringstrĂ„d 31