Notisernas länkning

TheRedLightning

Trådstartare
Jag har märkt något på sistone, har upplevt det både på datorn och via mobilen.
Det gäller notiserna, jag klickar på dom och vill då komma till det inlägget det gäller, men ofta hamnar jag på några inlägg ovanför, det är så störigt att behöva scrolla ner för att hitta vilket inlägg det gällde.

Händer väldigt frekvent på sistone, hade det rört som om någon enstaka gång hade jag inte brytt mig, men när det händer i princip nästan hela tiden börjar jag störa mig på det.
 
Jag har märkt något på sistone, har upplevt det både på datorn och via mobilen.
Det gäller notiserna, jag klickar på dom och vill då komma till det inlägget det gäller, men ofta hamnar jag på några inlägg ovanför, det är så störigt att behöva scrolla ner för att hitta vilket inlägg det gällde.

Händer väldigt frekvent på sistone, hade det rört som om någon enstaka gång hade jag inte brytt mig, men när det händer i princip nästan hela tiden börjar jag störa mig på det.
Jag skall försöka titta på det, det kan vara en bugg. Någon annan som sett det?
 
Kollade mina fem senaste notiser, där såg jag inga problem. Detta var chrome och windows 10. Men det kanske inte inträffar alltid, jag hoppas du inte blockerar annonser, sådant kanske kan ställa till det, men jag vet inte.
 
Kollade mina fem senaste notiser, där såg jag inga problem. Detta var chrome och windows 10. Men det kanske inte inträffar alltid, jag hoppas du inte blockerar annonser, sådant kanske kan ställa till det, men jag vet inte.
På datorn har jag windows 10 och firefox, idag verkade det funkar men stöter på det, igår precis efter att jag skrivit den här tråden när jag kollade i telefonen iPhone med safari så hamnade jag på inlägget under mitt eget som notisen länkade till.
 
Låter som Apple strulat till det igen :) De brukar ha svårt att följa standards. Jag kommer göra lite uppdateringar av tilläggsprogram för notiser med mera, kanske det kan lösa detta.
 
Låter som Apple strulat till det igen :) De brukar ha svårt att följa standards. Jag kommer göra lite uppdateringar av tilläggsprogram för notiser med mera, kanske det kan lösa detta.
Fast jag har windows 10 på datorn och samma grej händer där, så tvivlar på att det bara är problem med Apple..
 
Jag kan märka det i trådar med bilder, antar att det helt enkelt handlar om att bilderna laddas klart lite för sent och därför "knuffar ned" sidan så man hamnar fel.
 
Jag kan märka det i trådar med bilder, antar att det helt enkelt handlar om att bilderna laddas klart lite för sent och därför "knuffar ned" sidan så man hamnar fel.
Har hänt mig även när det inte är några bilder, kör jag på datorn hemma har jag väldigt snabbt wifi så inga problem med att ladda bilder. Igår hände det med trådar utan bilder.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 141
Senast: __sofia__
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
13 423
Senast: LenaH
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
54 111
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
675
Senast: Mandarinen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp