Var bor du idag?Nu är det påskrivet och klart! I vinter blir jag Skåne-bo!
Jag är så glad att jag nästan kissar på mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var bor du idag?Nu är det påskrivet och klart! I vinter blir jag Skåne-bo!
Jag är så glad att jag nästan kissar på mig.
Var bor du idag?
Tråkigt med Hedda @Maui .. Håller tummar att det ska gå vägen nu då!
Å stooort grattis @tuaphua !!! Det måste väl kännas superkul och däromkring är det väl väldigt hästtätt!
Den lilla gården vi tittade på som iof ligger nästan lika off som där jag bor nu fast i andra ändan av kommunen vart inte lika intressant alls längre sedan ägaren gett oss sin priside´.
Jag kände ärligt inte riktigt för det ändå men försökte se potential efter en förvandling.
Vi får leva som hyresgäster troligtvis under ett tag och det kan ju vara väl värt det också när detta är avklarat såsmåningom.
Bellona åker jag med på utredning. Känns som jag vill vet checka och inte hålla på och bråka i tron att hon är lazy..
Omg..min stavning mm men är kass på att skriva från mobilen..Bo kvar är inget alternativ @tuaphua i det som kommer med detta stora hus i framtiden. Vi kan inte leva bara för att bo.. Idag firar vi lite då jusaffären är i hamn och det är en jättebra köpare. Vi kommer säkert också bli smågalna av letande men äh, det löser sig. Ska hyra ett lovely torp och ha hästarna inackade på ett bra ställe med ridhus på gården mm om alla bitar faller på plats där med skötselhjälp osv.. Just bu känns det väääldigt skönt att ett steg är avklarat i räty riktning !
Japp! Å det känns sååå fantastiskt skönt så jag kan inte beskriva.. Stället är fantastiskt och jag är nästintill född här men nu är det nya tider och vi hade som sagt "bara" fått ratta hus och livet går ut på mer.. Rida tex ! Jag känner mig väldigt nöjd och minnena kan jag leva på ändå..Grattis är det sålt alltså?
Tack! Vi kommer bo utanför Ängelholm.
Bor någon av er andra i närheten?
"Den" köpte till all mark också. Vilket jag i sak tror gynnade vår försäljning att möjligheten fanns. Vi har under flera år försökt köpa till ca fyra-fem hektar men då med dubbla markpriser så när rätt person har rätt tåtar att dra i gör det tydligen skillnad. Vi är nöjda med priset på vårat.@polly p äntligen! Får man fråga vad ni fick? Köpte dom marken som hörde till oxå?
Japp! Å det känns sååå fantastiskt skönt så jag kan inte beskriva.. Stället är fantastiskt och jag är nästintill född här men nu är det nya tider och vi hade som sagt "bara" fått ratta hus och livet går ut på mer.. Rida tex ! Jag känner mig väldigt nöjd och minnena kan jag leva på ändå..
Grattis!
Jag hoppas kunna flytta nedåt landet i höst eller vinter
Tack!
Flytta till Ängelholm.
Haha.. Jag känner ju ingen i just de trakterna. Så jag tänkte ha buketräff sen.
Tårarna flödar här. Ronaldo ska få somna in Han hade inte varit sig själv i veckan & idag röntgades han i ryggen och han har ett par kotor som växt ihop. Min fina fina Ronaldo ska nu få träffa Era änglar
Så tråkigt Emma. Han är väl såld till ny ryttare?Tårarna flödar här. Ronaldo ska få somna in Han hade inte varit sig själv i veckan & idag röntgades han i ryggen och han har ett par kotor som växt ihop. Min fina fina Ronaldo ska nu få träffa Era änglar
Tack!
Flytta till Ängelholm.
Haha.. Jag känner ju ingen i just de trakterna. Så jag tänkte ha buketräff sen.
Exakt. 1 mil från Ängelholm. Jag är jättenyfiken på exakt vart du ska bo @tuaphua . O så vet jag vilken klubb du ska bli medlem i@Hippocampus bor inte så långt bort!