En bunt?Grattis så duktigt gjortAllt gick ju galant. Djupt imponerad.
Men alltså hur många hästar har du? Såg att du har en annons ute på en annan häst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En bunt?Grattis så duktigt gjortAllt gick ju galant. Djupt imponerad.
Men alltså hur många hästar har du? Såg att du har en annons ute på en annan häst![]()
Tack snälla, blir lite rörd faktiskt !@Gaia jag som följer er tråd emellanåt : så himla duktiga ni är ! Helt underbart att se er fina kommunikation och din fina välutbildade hästs arbetsglädje och inställning .
Tycker det är extra kul att du visar så mycket av en ännu relativt "alternativ" gren !Hatten av jag är sjukt imponerad av er
![]()
Fast vi började förbereda oss för fyra år sedan
Här händer inte mycket. Har fått någon hemsk barnbacillMår så sjukt jäkla dåligt, halsen känns som taggtråd, öronen som om de blöder, huvudet tungt som betong.
Jag håller på allvar på att bli galen!!
Ingen medicin får man heller, vi håller tydligen på att bli resistenta![]()
Jag har emigrerat... bye bye buke och 06 tråden!
Jag har sett dina bilderFörstår att du flyttar
Vi andra får väl komma och hälsa på dig och smaka på ditt vin och din mat
@Tessalonica Trist att vara sjuk. Hoppas du blir bra snart.
@Gaia Imponerad av vad du håller på med. Så duktiga ni är.
Vår lånehäst debuterade 140 i helgen. Riktigt modig och hoppade fint. Rev sista hindret och dottern ett annat med foten då hon hoppade på kanten och rev ner hela hinderstödet. Riktigt bra debut.
Tyvärr är den grå inte helt ok. Känns så trött så idag blir det koll av veterinär om nåt är fel.
Även unghästen kom hem och skadade sig tämligen direkt. Haltar bak o har nog sträckt sig högt upp. Var lite bättre igår.
Hedda är fortfarande på station och vägrar bli dräktig.Trist. Har väl en chans kvar innan vi får hämta hem henne. Dyraste sommarbete ever
![]()
Jag ser inte bilden och blir galet nyfikenJag har emigrerat... bye bye buke och 06 tråden!
![]()
Det får du tacka den äldre generationens föräldrar för där deras satans ungar skulle ha pencillin för minsta lilla så dom kunde gå till jobbet![]()
Jag ser inte bilden och blir galet nyfiken
Vart ska du hän där man inte har tillgång till Internet och kan logga in på buke????
Månen?![]()
Niiiiice, känns som att vi alla kan få ett hörn i palatsetmed ett par flaskor prosecco
![]()
De där gröna plättarna innaför staketet är inte värre än Stockholmshagar. Så pålle och jag packar. :P