Sv: Nr 8 om våra fina 06
r
Härligt det lät!!! Verkligen underbart idag!
Jag trimmade brun ponny lite och det var riktigt härligt att sitta i tunn tröja
.
Miiia: Tror som andra skrev att en öppen dialog är viktigt..Sen när man kommer igång med regelbunden träning och ev. sätter upp små mål med tex cr eller tävling då blir det som ett gift
...Iallafall funkar det på mig, tappar både självförtroende och lust när jag inte har möjlighet till regelbunden träning men när jag väl är igång så vill jag bara mer och mer
...
Tessalonica: Fy då..har heller ingen susning, såg inge vidare ut, attans otur du har med div hudåkommor på poppsarna..Men kan nog hålla med Nova att det verkar ha florerat massa konstiga svampåkommor och dyl. denna vinter..
*kl* Fodervärden är nog väldigt sugen på att förlänga kontraktet efter våren..Åh, jag känner mig så kluven
..Det funkar ju jättebra för dom och vi har väl mycket annat pyssel på sommaren..Tydligen är inte hennes egna häst tävlingsbar då den blir väldigt hispig mm...Fast dagar som idag så saknar jag henne mer än mycket.. Nåja, är ju "nästan" gravid
..Förväntad förlossning mot slutet av veckan...Hoppas på en liten gul jaktlabbe men det kan bli en svart med
...
Härligt det lät!!! Verkligen underbart idag!
Jag trimmade brun ponny lite och det var riktigt härligt att sitta i tunn tröja
Miiia: Tror som andra skrev att en öppen dialog är viktigt..Sen när man kommer igång med regelbunden träning och ev. sätter upp små mål med tex cr eller tävling då blir det som ett gift
Tessalonica: Fy då..har heller ingen susning, såg inge vidare ut, attans otur du har med div hudåkommor på poppsarna..Men kan nog hålla med Nova att det verkar ha florerat massa konstiga svampåkommor och dyl. denna vinter..
*kl* Fodervärden är nog väldigt sugen på att förlänga kontraktet efter våren..Åh, jag känner mig så kluven