Bukefalos 28 år!

Nu är det kris! Omplacering

G

GaurdianAngel

Min kompis har nu bestämt sig för att hon inte längre kan ha kvar sin underbara kompis. :cry: En helt underbar liten kille som är hennes allt.

Det är en blandraskille i sina bästa år och han är väldigt väluppfostrad. Är tävlad med i klass 3 lydnad och högre spår.

Viktigaste är hemmet, så känner Du någon som kan tänka sig ta emot denna hund så kontakta mig.

Omplacering krävs omedelbart, då min kompis nyblivna sambo inte står ut med hunden! Sambon tycker den stirrar ut honom och han känner sig förföljd. :crazy:

Sötnosen
 
Sv: Nu är det kris! Omplacering

Kan inte förstå att Sambon inte smälter för den bedårande blicken!!!
 
Sv: Nu är det kris! Omplacering

inte för att vara sån, men hur kan han tävla i spår om han är blandras? menar du att han är tränad för högre spår?
 
Sv: Nu är det kris! Omplacering

Jag kan hålla ögon öuppna, men nog tycker jag att din kompis skulle byta sambo.

Skulle aldrig omplacera mina hundar för att min nya sambo vill det
 
Sv: Nu är det kris! Omplacering

Klicka på "Sötnosen" (längst ner) i första inlägget, så förtår ni...
 
Sv: Nu är det kris! Omplacering

Du kan inte länka till något som finns på din hårddisk, du måste lägga ut bilderna på nätet först :)
 
Sv: Nu är det kris! Omplacering

Jag jag förstår det nu!!! SUCK! Men vart ska jag lägga dem? Såg tips under datorer på "www.photobucket.com" men gratissidan är tillsvidare nere...
 
Sv: Nu är det kris! Omplacering

Nu då?!?!

Free Dog.jpg


Har lagt in bild på en katt som behöver omplaceras också, av ungefär samma anledning som hunden...

Free Cat.jpg
 
Sv: Nu är det kris! Omplacering

Om nu hunden är hennes allt så kan hon väl ta och omplacera sambon :devil:
 
Sv: Nu är det kris! Omplacering

inte för att vara sån, men hur kan han tävla i spår om han är blandras? menar du att han är tränad för högre spår?

Ha ha...där gjorde jag bort mig.

Tänkte faktiskt inte på det när jag skrev "annonsen" :D :o
 
Sv: Nu är det kris! Omplacering

Ursäkta men.... om hunden nu är hennes allt - hur kan hon gå med på att omplacera den för att hennes nya sambo vill det?

Nä, jag tycker hon borde omplacera sambon istället!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 042
Senast: tuaphua
·
R
  • Låst
Hundavel & Ras Bara 2 månader kvar av 2015. Sen kommer nytt år, och nya Bukehundar? Vilka planerar ny hund under 2016? Och vad och varför? Vad har ni...
100 101 102
Svar
2 028
· Visningar
156 829
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras Jag börjar redan nu att klura på en ny ras efter att mina nuvarande hundar inte finns längre om sisådär tio år ;) Har bestämt mig för...
Svar
13
· Visningar
1 458
Senast: Lena_B
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 076
Senast: Meggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp