Status
Stängd för vidare inlägg.
Right... Jag som är en sådan bakåtsträvande person att jag inte har varken FB eller Instagram har just precis skaffat ett instagramkonto för att kunna njuta av valpen. Men nu är frågan - hur tusan hittar jag dej? Att avstå från att titta på corgivalpar är tortyr.
 
Jag och mamma pratade lite idag och av någon anledning kom vi in på ett spår där jag lite skämtsamt sa "ja, snart blir det nog dags att skaffa en hund till!" och mamma svarade glatt "ja, du får väl spara lite pengar, för jag har inte sålt lägenheten och köpt en gård haha!"
..... HON SA INTE NEJ
gissa vem som kommer börja spara som en galning

haha nja, kanske inte än på ett år, men det vore väldigt roligt att skaffa en till hund! Det märks faktiskt ganska tydligt att två hundar inte riktigt räcker till när familjen bor på olika ställen. Jag har ju Tinja, men stackars Benji hoppar mellan mamma, pappa och lillsyrran :rofl: Dessutom tror jag mamma väldigt gärna vill ha en hund som hon kan träna med på ett annat sätt. Benji är väldigt härlig, men han har inte alla redskapen i boden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 414
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Hej fellow hundnördar! Skulle behöva lite hjälp i tänkandet kring en andra hund. Har för närvarande en snart 3 år gammal aussie-kille...
2
Svar
33
· Visningar
2 138
Senast: snorp
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 688
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 190
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp