Nu är det snart dags..

Sv: Nu är det snart dags..

Benni-barnbarn eller Bebe-barnbarn? ;)
Eller kanske Bebe-barnbarn/Benni-barn i ett!

Haha.
 
Sv: Nu är det snart dags..

Då kanske det blir bra med en 25% linjeavel så får du alla du tycker om i en hund :angel:
 
Sv: Nu är det snart dags..

Haha. Han är underbar den lilla killen, otroligt lik sin pappa redan nu! Samma roliga teckning på magen, och lika vild :angel:

Bonusbild på lilla Aldon:
Valpar%20030.jpg
 
Sv: Nu är det snart dags..

Jag kan ta lillkillen utan svans. Han behöver inte svansen hos mig, jag ska bara goooooosa med honom ändå :love::love:

Skämt å sido, grattis till valparna! De är bedårande :)
 
Sv: Nu är det snart dags..

Tack för alla grattis! :)

Dom utvecklas till små heffaklumpar här hemma, och väger redan runt 800 g allihopa, 4 dagar gamla :D
 

Liknande trådar

Hästvård Hej. Får snart panik över min häst, vet inte vad jag ska göra med henne. Hon fick mugg/rasp i sommras, inifrån då det var torrt och...
Svar
19
· Visningar
3 823
Senast: Hedwig
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 875
Senast: LelleLilla
·
Övr. Hund Hur perfekt måste ens liv vara för att det ska vara okej att skaffa hund? Jag menar - hur anpassat till hunden måste livet vara för att...
2
Svar
23
· Visningar
3 689
Senast: Migo
·
Katthälsa Hej! Jag har ett problem som jag känner är en stor börda för både mig och katterna just nu. Risk finns för att detta inlägg blir...
2
Svar
25
· Visningar
4 079
Senast: Mahonia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp