Nu är jag förbannad...

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Black
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 196
Status
Stängd för vidare inlägg.

Black

Trådstartare
Jaha då blev min klädvalstråd flyttad till g...
Varför?
Jag läste väldigt noga under rubriken western och så här står det:

"Om sådant som är specifikt för western-tävlingsgrenarna. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling."

Jag kan lova er att det är väldigt specifikt just för western grenarna att använda slinky och ex showchaps, det är ju inte så ofta jag har sett det på ex en dressyr tävling, eller...?
Även så står det: sådant som gör att man lyckas bra på tävling...
Det kan ju faktiskt vara kläderna som är avgörande i ex en pleasure tävling.
Jag skulle verkligen vilja veta varför min tråd blev flyttad, när jag för en gångs skull läste under alla rubriker innan jag la ut den!?...
Kan moderator någonting om western, eller du kanske inte vet hur avgörande kläderna är?
Jag hade precis lagt in en bild på en slinky när den blev flyttad till g och hur många tror ni kommer kunna hjälpa mig där?
Om inte det som står under rubrikerna gäller så kan ni ju tala om för mig vad som då gäller!
Så att jag inte gör "fel" igen...

Förbannad Black

Sv: Nu är jag förbannad...

Kan förstå att du blir sur. Vad jag kan se så borde din tråd höra hemma här på denna sidan. :confused:

vi är flera som tycker att forums-strukturen blivit väldigt konstig. gnägg har så mycket trådar om så många ämnen, och trådar som inte blir heta försvinner därför direkt. jag är riktigt less på att allt som har med western att göra inte får ligga under western. vore så otroligt mycket enklare och helt klart logiskt!

Ang ,heta trådar försvinner på gnägg,så disskuterade vi igår ang konstiga annonser.Kom då in på att föräldrar till häst tjejer (barn) borde ta mer ansvar. Den disskusionen hann knappt börja innan den försvann.Märkligt !

Detta är en typisk GNÄGG-tråd

Black skrev:
Färgval...hjälp...
Vad tycker ni att man ska ha för färg på kläderna och hatten om man har en svart häst?
Min sadel, träns och filt är ganska ljusa.
Hjälp efterlyses
Tack

Nu låser jag den här tråden och kommer att förvisa samtliga gnälltrådar till papperskorgen utan motivering.

hade det varit "vilka färger passar bäst på en svart häst?" , dvs i fråga om grimmor, täcken eller allmän utrustning, så håller jag med om att det är en ren gnägg-tråd.

men så var inte fallet. det handlar om "sådant som är specifikt för western-tävlingsgrenarna. ...sådant som gör att man lyckas bra på tävling."

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 386
Senast: cassiopeja
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 491
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det... 2
Svar
20
· Visningar
8 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka