Nu börjar det närma sig lansering av bloggen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Senaste tiden har jag arbetat med att översätta en massa, inte bara runt bloggen, utan även när det gäller den övriga nya funktionaliteten på forumet och i Bildgalleriet.

Jag tror att det allra mesta är klart, dock vet jag att det fortfarande finns minst ett par blogg-prenumerations-mail som inte är översatta.

Det finns fortfarande en del kvar att göra. Jag måste hitta en bra plats för bloggen i menyn. Just nu känns det som om jag temporärt lägger den på ett ställe för att sedan eventuellt flytta den senare i samband med nästa ändring av menyn.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 278
Senast: Calmiche
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 577
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 786
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan har nu hunnit bli 23 år, den startades 14/5 1996, redan förra året skrev jag att det kanske var dags att sluta räkna. Men...
Svar
5
· Visningar
4 731
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp