Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite tråkig är ett snällt ord.Jag ska inte dit. Tycker banan är lite tråkig faktiskt.![]()
Jeg startede i B klassen.
...
Sluttede på en 5 plads![]()
Blev 2:a slagen av Nyrelskis 4 åring![]()
Platt fall i dressyren med knappa 57%, att jämföra med förra helgens 70% och helgen där förinnan 65%![]()
GRATTIS TILL SEGERNJag var också där med min gamling, hans första start någonsin!
Underlaget var katastrofalt på spec. hoppbanan/framhoppningen, löst och tungt...
Svårt att hoppa föstahindret rakt mot domartornet där "taket" blåser och slår...
I dressyren tyckte jag det känndes ssegt och oengagerat men det tyckte tydligen inte domaren, slutade på 47,9 straff! (inte sammma lyckodomare som FT-nisse)
Nollade banhoppningen trots att det inte blev ett enda bra språng eller flyt...
Ledde min klass efter derss och hopp, men tänkte ta det lugnt i terrängen eftersom det var första starten.
Men väl ute i terrängen tog gamllingen tag i hinderna på ett underbart sätt, så mellan alla hinder fick han galoppera på ordentligt för att sedan ta det lugnt över hinderrna.
Dettta resulterade i felfri ritt utan tidsfel, så vi vann vår debut
Så nu blir det nog till att satsa på lite FT med honom, både han och jag tyckte det var skitkul![]()