Nu gå vi ut.

Här är det skitkallt idag. Eller skitkallt är det väl egentligen inte, men det KÄNNS skitkallt med nollgradigt och isiga vindar.
Har trots det varit ute några svängar och ska ut ett par gånger till ikväll, men ärligt talat hade jag hellre stannat inne i värmen framför en skärm ;)

Ut med er i solen. Skit i Corona och diverse skärmar. Det ger motståndskraft på riktigt för hjärta o själ. Hepp o hoj, ses i kväll.

Jag har varit ute i solen hela dagen. Först tittade jag på ihopsläpp i lösdriften bredvid min, sen blev det stallhäng en stund innan jag red 70 min ut i skogen med en kompis. Efter lite mer stallhäng är jag nu sådär tröttnöjd som man kan vara efter en aktiv dag. :)

Screenshot_20200314-180206_Instagram.webp

Samlat D-vitamin i mängder.

Varit ute under en stor del av dagen den underbara solen känns så välbehövlig efter denna vintern. På stan var det dock jättelite folk mot en vanlig lördag. Ganska skönt i och för sig men man undrar ju hur affärerna ska klara sig om detta håller i sig. Många affärer kämpar ju ändå för sin överlevnad med näthandel och allt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 260
Senast: corzette
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 376
Senast: Enya
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 498

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka