Bukefalos 28 år!

Nu gå vi ut.

IMG_20200314_155207_182.jpg

Blev en lång promenad med min sambo, syster och hennes dotter som tog en och halv timmes lur i sin vagn ❤🙏
 
Jag var också ute ett gäng timmar i solen idag, trots att jag hade jobbat natten och jobbar i natt igen. Gjorde "skogshagen" större så hästarna kan beta det lilla fina gräset som sticker upp där nu. De var skitglada de med och gick där i flera timmar. Sen fick jag en idé då hunden sprang på stenmuren, så nu har jag stora planer för att ta tag i att hägna in typ halva skogen där så hästarna kan gå där i sommar, så kan vi ha lite växelbete och det riktiga sommarbetet får vila lite mer.

Det är ju bara gammeltjockisen, en 2-åring och en 1-åring som ska gå där så då kan jag ju passa på. Connemara-märren måste jag ta tag i och sälja. :) Kommer bli sååå bra! :)
 
Jag har varit ute och mockat hagen på förmiddagen. Lite för blåsigt för min smak, men i gengäld har det torkat upp en hel del i hagen. I eftermiddag blir det en väldigt kort sväng i vagn med ponnyn, hästen får vila för imorgon verkar det bli fint väder. :)
 
Inte lika fint väder idag men vi passade ändå på att grilla 😋. Tyvärr blir vi hemma idag då sonen har feber och sambon är på väg att bli sjuk han med.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 580
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
343
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 175
Senast: Jahaja
·
  • Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp