Nu gå vi ut.

IMG_20200314_155207_182.webp

Blev en lång promenad med min sambo, syster och hennes dotter som tog en och halv timmes lur i sin vagn ❤🙏

Jag var också ute ett gäng timmar i solen idag, trots att jag hade jobbat natten och jobbar i natt igen. Gjorde "skogshagen" större så hästarna kan beta det lilla fina gräset som sticker upp där nu. De var skitglada de med och gick där i flera timmar. Sen fick jag en idé då hunden sprang på stenmuren, så nu har jag stora planer för att ta tag i att hägna in typ halva skogen där så hästarna kan gå där i sommar, så kan vi ha lite växelbete och det riktiga sommarbetet får vila lite mer.

Det är ju bara gammeltjockisen, en 2-åring och en 1-åring som ska gå där så då kan jag ju passa på. Connemara-märren måste jag ta tag i och sälja. :) Kommer bli sååå bra! :)

Jag har varit ute och mockat hagen på förmiddagen. Lite för blåsigt för min smak, men i gengäld har det torkat upp en hel del i hagen. I eftermiddag blir det en väldigt kort sväng i vagn med ponnyn, hästen får vila för imorgon verkar det bli fint väder. :)

Inte lika fint väder idag men vi passade ändå på att grilla 😋. Tyvärr blir vi hemma idag då sonen har feber och sambon är på väg att bli sjuk han med.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 260
Senast: corzette
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 376
Senast: Enya
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 498

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka