Nu gå vi ut.

Vi har varit ute hela dagen idag :love:
Bara gått in för mat och toabesök/blöjbyte. Helt underbart. Dottern har sovit ute i vagnen och jag satt bredvid i solen med en bok och kaffe. Jag är kär i vädret idag.
Dottern fick gå på lite upptäcksfärd i kvarteret när hon vaknade, spännande att gå själv istället för att bara sitta i vagnen

Bifogade filer

• 20200316_142404.webp
    20200316_142404.webp
    187,8 KB · Visningar: 16
Idag var det då gråare än grått. Det är ju kletigt och vått till och med uppe på backarna. Kletade runt i hästhagarna då jag insåg att bägge hästarna tappat sina grimmor. Och inte hittade jag grimmorna. Räven har säkert snott dom.

Ljuvligt väder enligt mig idag! Inte alls så blåsigt som väderleksrapporten sa. Jag var förvisso bara ute en kort sväng på lunchen och tog in hästarna. Men sen efter jobbet blev det en tur till klätterbacken. Mysigt!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
203
Senast: __sofia__
·
R
Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 260
Senast: corzette
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 376
Senast: Enya
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 498

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka