Bukefalos 28 år!

Nu gå vi ut.

Vi har varit ute hela dagen idag :love:
Bara gått in för mat och toabesök/blöjbyte. Helt underbart. Dottern har sovit ute i vagnen och jag satt bredvid i solen med en bok och kaffe. Jag är kär i vädret idag.
Dottern fick gå på lite upptäcksfärd i kvarteret när hon vaknade, spännande att gå själv istället för att bara sitta i vagnen
 

Bifogade filer

  • 20200316_142404.jpg
    20200316_142404.jpg
    238,9 KB · Visningar: 16
Idag var det då gråare än grått. Det är ju kletigt och vått till och med uppe på backarna. Kletade runt i hästhagarna då jag insåg att bägge hästarna tappat sina grimmor. Och inte hittade jag grimmorna. Räven har säkert snott dom.
 
Ljuvligt väder enligt mig idag! Inte alls så blåsigt som väderleksrapporten sa. Jag var förvisso bara ute en kort sväng på lunchen och tog in hästarna. Men sen efter jobbet blev det en tur till klätterbacken. Mysigt!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 627
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
368
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 288
Senast: Jahaja
·
  • Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp