Bukefalos 28 år!

Nu gå vi ut.

Vi har varit ute hela dagen idag :love:
Bara gått in för mat och toabesök/blöjbyte. Helt underbart. Dottern har sovit ute i vagnen och jag satt bredvid i solen med en bok och kaffe. Jag är kär i vädret idag.
Dottern fick gå på lite upptäcksfärd i kvarteret när hon vaknade, spännande att gå själv istället för att bara sitta i vagnen
 

Bifogade filer

  • 20200316_142404.jpg
    20200316_142404.jpg
    238,9 KB · Visningar: 16
Idag var det då gråare än grått. Det är ju kletigt och vått till och med uppe på backarna. Kletade runt i hästhagarna då jag insåg att bägge hästarna tappat sina grimmor. Och inte hittade jag grimmorna. Räven har säkert snott dom.
 
Ljuvligt väder enligt mig idag! Inte alls så blåsigt som väderleksrapporten sa. Jag var förvisso bara ute en kort sväng på lunchen och tog in hästarna. Men sen efter jobbet blev det en tur till klätterbacken. Mysigt!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Hej! Jag skriver väl mest för att dels kanske få råd och sedan höra att det finns fler än jag.. Som rubriken lyder så har jag svårt att...
2
Svar
22
· Visningar
2 953
Senast: Snowball
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 767
Senast: MML
·
Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 377
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp