Nu har jag beställt...

loveponies

Trådstartare
..en sån här!
249:- på ellos.se! Verkar ju toppenbra! Hade man köpt en sån i affären så hade den ju kostat minst 500:-.
 
Jag har köpt en sådan från Ellos och tyvärr rekommenderar jag den inte!
Det var något sorts konstruktionsfel på vårat träd så hur vi en skruvade fick vi inte ihop den översta delen, hålet där muttern skulle sitta var för litet.
Vi fick limma och spika fast den översta "pålen".
:mad:
Och den svajar betänkligt ibland..
Tyvärr så reklamerade vi aldrig varan, ångrar det lite.

Men det kan ju ha varit ett enskilt fel på vårat "träd", hoppas du får ett felfritt! :)
 
Wow! :eek:
Tack för tipset, nu ska jag genast beställa jag också!
:bow:
 
Det borde ju varit något fel på den, ni skulle sagt till så hade ni säkert fått en ny! Jag har hört andra som varit mkt nöjda med den!
 
Har funderat på att beställa men jag tycker att det ser ut som om tyget är mer åt "borsthållet". Inte att det är mjukt teddytyg utan att det är mer vasst.
Skriv gärna hur själva tyget är. Är det mjuk så är det verkligen billigt.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag var till affären idag och skulle handla kattmat. Jag köper storpack av den maten och det var slut i affären. Tyvärr känner jag inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 337
Senast: Wille
·
Småbarn Jag och maken är lite nya i förskolevärlden och ställer oss nu frågan om det är kutym att man som förälder köper nåt till barnets...
2
Svar
26
· Visningar
1 764
Senast: VLMF
·
Trädgård & Växter Mina egenodlade sockerärtor tog slut och jag behövde köpa från affären. Det fanns inga så jag köpte sugar snaps i stället. Är väl samma...
Svar
4
· Visningar
559
Senast: Wille
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 276
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp