Nu har jag nog varit dum...

Sååå dyra var de kanske inte, men de kostade 1699kr. Så jag fick ett par billiga ridbyxor (Kentucky)för 995 kr, ett schabrak för 299 tror jag och ett fleecetäcke för 370kr. Och så köpte jag gjorden för 58 kr (fick lägga till några kronor själv). :)

Så jag var ekonomisk för en gångs skull, och Kentucky gillar jag, har två par sedan innan som hållt sig snygga och hela (kors i taket! :bow:)! :love:

Visst var jag duktig?!? :bump: :banana:
 
Jaja, jag har köpt 2 nya täcken till min pålla senaste månaden - ett tunt termotäcke o ett fleecetäcke m hals (nr 16 o 17 i högen) :crazy:
 
Ja, Göteborg är ju dyrt förstås... :crazy: Ännu en anledning att skaffa gård någonstans! ;) :angel:

Men, dessutom var de köpta i en dyr butik. :) Tur för mig! :D
 
:bow: Så ska det låta. Sambon tyckte jag kunde köpa Glukosamin för resten av slanten - men se, det gick jag inte på. :angel:
 
Jag hade ingen anign om att de tkostade 129 när jag köpte det.
det stod ingen lapp vid backen med täckena i och på själva plasten stod det 179.
så jag gjorde ett riktigt turköp :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej - jag behöver hjälp! Letade länge och väl efter vart jag skulle posta det här - men hittade inget. Jag blir så frustrerad och arg...
2
Svar
26
· Visningar
6 064
Senast: Maqurell
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 839
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 586
Senast: Texaz
·
  • Låst
Dressyr Var på tävlingar igår. Såg iof bara LB och LA, blandade ridkoleryttare/hästar och privatryttare/hästar. Detta på en stor ridkola som är...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
17 161
Senast: break_a_leg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp