Nu jäklar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch vad har jag gett mig in på? Gett mig fan på att gå ner i vikt innan semestern i september och i och med att "vanlig" diet inte funkat har jag börjat med vlcd (alltså jag lever på flytande måltidsersättning. Och kaffe). Började igår så än kan jag inte utvärdera resultatet.

Det jag främst reflekterar över är att jag inte blir hungrig trots att jag bara tagit två påsar om dagen. Måste vara värmen. Däremot är jag sjukt sugen på bearnaisesås. :meh:
Bara att bita ihop och stå emot!

Vägde in på 68,4 kg igår, ska bli spännande att se vad vågen visar nästa vecka.
Kommer förmodligen fuska till helgen och äta lite riktig mat. Nån glädje måste man väl ändå få ha i livet? Och bearnaisesås.
 

Det här tycker jag faktiskt bara är dålig stil av sambon. Varför vill han sabba för dig?

Äsch, jag var inte direkt svårövertalad. Dessutom visste han inte att jag börjat dieta, jag startade spontant när han jobbade och sa inget till honom.
Nu vet han och har lovat att inte inleda i frestelse.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 692
Senast: Rie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
735
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som sagt - min första föreställning om att jag skulle vara tillbaks på jobbet bara några dagar efter att jag hade brutit armen har jag...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp