Nu måste någon datanisse hjälpa mig !

Casteloro

Trådstartare
Min laptop beter sig något underligt. Jag inbillar mig att när jag sätter armbågen mot den vänstra nedersta kanten på datorn, så börjar (mus)pilen att fara runt utan att jag använder den. Oftast slutar den om jag vänsterklickar, på den som sitter på själva datorn. Idag har den dessutom börjat låta lite annorlunda, ibland som ekande "bubblande" ljud! :eek: :D

Är min laptop sjuk? Jag har virussökt men den hittar inget..
 
Sv: Nu måste någon datanisse hjälpa mig !

Till att börja med.

Låt bli att ha armbågen på datorn, den är inte byggd för sådan belastning.

Det kan vara så illa att du kortsluter något när du belastar höljet på det viset.
 
Sv: Nu måste någon datanisse hjälpa mig !

Hur mycket belastning är de gjorda för då? :angel:

2253262090059524039S600x600Q85.jpg
 
Sv: Nu måste någon datanisse hjälpa mig !

Fast det är ingen skit, datorn, alltså.. Men, jag har börjat tänka på det nu! :) Så, jag hoppas att det slutar! :D
 

Liknande trådar

Äldre Tänkte fråga om någon här inne har varit med om något "övernaturligt", något som ni inte riktigt kan förklara hur ni än vänder och...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
23 634
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Bara en enda ridlektion denna vecka också, och jag vet att det är bra för min arm men det känns lite futtigt... Nästa vecka är jag dock...
Svar
0
· Visningar
575
Senast: cassiopeja
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 074
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
5 762
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp