Nu packar och drar vi också

Sv: Nu packar och drar vi också

tant agda skrev:
iofs fanns det alternativ om man ska vara petig, men jag håller med dej

men det förändrar ganksa mycket.. om det fanns alternativ alltså!
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Måste passa på att fråga, finns det avd B i ft också? Dvs för unghäst?
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Då var det rätt häst. Synd att jag inte var kvar sedan, men jag var och kollade terrängen också.
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Nej, unghästarna går bland de andra.
Att det fanns avd B i Örebro berodde på att det var många starter så klassen delades mitt i tu => Avd A och Avd B.
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Men vissa 2001 gick i avd A. Dom andra i avdelning B. Vi två som kom från samma klubb med 2001 anmälde till avd B.
 
Sv: Nu packar och drar vi också

shady skrev:
Men vissa 2001 gick i avd A. Dom andra i avdelning B. Vi två som kom från samma klubb med 2001 anmälde till avd B.

Du missförstår det finns ingen avd A och B för unghästar som i hoppning och dressyr, varför det heter avd A och B här är för att dom måste dela klassen pga det är för många anmälningar till klassen.

Domaren får enbart döma 50 ekipage om dagen och är det då 90 anmälda hyr man in en domare till och klassen går i 2 avdelningar. Avdelningarna kunde lika gärna ha hetat X och Y istället för A och B.

Alltså det går EJ att anmäla till avd B i fälttävlan för det finns inte.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nu packar och drar vi också

Spetsen var 1 meter vid banvisningen, men sänktes drygt 10 cm till debutant klassen.
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Ok då är jag med. Var bara att vi skrev avd B när vi anmälde. Fast vissa 2001 hade dom satt i avd A resten i avd B. Därför trodde vi att dom gjorde en avd B klass eftersom att det var så många unghästar anmälda.
 
Sv: Nu packar och drar vi också

Tack, det var väl det jag trodde, men beroende på hur någon (Shady?) uttryckte sig tidigare i tråden så blev jag så fundersam.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
786
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
175
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
577
Senast: niardasp
·
Skola & Jobb Har en fundering som jag hoppas Buke all mighty ska kunna svara på. 😄 Har pajat ryggen, vet inte vad jag har gjort men troligen...
Svar
16
· Visningar
1 980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp