C
Coffeaclub
Har tänkt fräsch upp garderoben både för mej och pållen. Har då tänkt att matcha lite snyggt, eftersom sambon klagar på att jag ser ut som HEJKOMOCHHJÄLPMEJ
när jag é i stallet. Nu vill jag ha lite förslag på en (eller två färger som passar bra ihop) både till mej och pållen. Det behöver inte vara samma färg till mig och honom.
PÅLLEN - Har svart sadel, träns i lite olika färger, men använder mest svart. Bild på honom (han är dock lite ljusare utan vinterpäls)
JAG - Lång, smal och blond (spelar roll
) Det måste vara nåt som passar både till mina svarta läderridstövlar och mina älskade, bruna jodhpurs och shortchaps.
Det får gärna vara färger som inte är alltför svåra att få tag på. Tacksam för alla förslag då jag själv har MEGABESLUTSÅNGEST!
Gärna också tips om var man kan få tag i snygga saker i de färgerna (till rimligt pris)
PÅLLEN - Har svart sadel, träns i lite olika färger, men använder mest svart. Bild på honom (han är dock lite ljusare utan vinterpäls)
JAG - Lång, smal och blond (spelar roll
Det får gärna vara färger som inte är alltför svåra att få tag på. Tacksam för alla förslag då jag själv har MEGABESLUTSÅNGEST!