Nu vill jag veta....

R

Rallebralle

...vilka av er dyker upp I säter den 11 oktober????
behöver moraliskt stöd.... :angel:
 
Dalarna... :(
..långt bort= ingen som kommer o tittar på oss... :cry: :cry:
 
nope.skulle anmält mig till Birkakatten´s men var lite fattig just då. :smirk:
Vi har ju inte samma dagar ... :cry: :cry: :cry:
kan du inte ta Sollentunamässan ,(husdjursmässan) i Januari,det e tvådagars o både kat:1,2,3,4,5 båda dagarna?

Om du anmäler dig dit så gör jag det med... :D
 
Järva kattklubbs utställning är det alla kategorier båda dagarna, har jag för mig...
Jag tänkte nog anmäla mig till sollentuna, men inte alla dagarna! (Man får iofs bara vara med max två dagar). Vet inte vilken dag, det är ju ett tag kvar dit...
 
Jag brukar vara i sollentuna både lördagen o söndagen....sist gjorde jag misstaget att anmäla mig till fredagen....... :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 512
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Hej! Jag har anmält min 2,5 åriga tik till BPH i oktober. Jag undrar om det är någon här som har gjort BPH med en reaktiv hund...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 825
Senast: BornAgain
·
Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 663
Senast: lingonben
·
  • Artikel
Hästnyheter För dig som drömmer om att bli ridlärare eller vill förnya och utöka dina teoretiska hästkunskaper finns flera kurser att söka just nu...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp