Itchie

Trådstartare
har jag tröttnat på att vänta på att pappa ska ordna det... VAR :confused: kan man hitta en parvagn till shetlandsponny? Har inte lyckats hitta annat än dyra tävlingsvagnar trots idogt googlande (och AltaVistande ;) ). Snälla Bukare/körmänniskor/shettisfolk - hjälp!

Sv: Nu

vet en som har billiga???vagnar som han gör själv han bor här i skåne oxå så det blit inte så långt o åka(jag har själv både maraton vagn o finvagn från han)
maila mej privat så kan du få hans tele nr.....

Sv: Nu

Hej! :bow:
Har du kollat hos Roslagsvagnar och Tidaholmsvagnar :confused:
Tror att Tidaholmsvagnar har...
Mvh Ia :banana:

Liknande trådar

Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 505
Senast: NilHe
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 516
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
172
· Visningar
22 074
Senast: Galant
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 125

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka