Nummer elva om våra hästar födda 06

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får bjuda på den här bonusen också :p

"Släpp mig, släpp mig!"
"Oh shit vad högt det var nu! Får börja om och ta ny sats!"
"Oups, fortfarande högt! Testar ändå!"
"Ahhhh, vem bet mig i bakbenet!!!???"
:rofl:

Pajas!

 
Usch, jag är så besviken nu. Det var strålande sol före och strålande sol efter men under mitt ridpass idag så såg det ut så här
dsc00342_5366637a9606ee287b290c9b.jpg

Usch vad surt. Under gårdagens pass var det samma sak fast inte lika mycket snö och idag blåste det hårt också.

Fast jag är nog mest besviken på att jag bara fick rida 20 minuter av ett pass som egentligen skulle vara 45. Jag förstår tanken lite att Stråla inte ska ansträngas för mycket samt att hon har svårt att hålla fokus psykiskt också men längre än så vet jag att hon fixar. Så dum man är som inte protesterar där och då utan far hem och är besviken istället :banghead:

Häst är iaf helt underbar. Fina fina tjejen min.
dsc00336_53654c50ddf2b36968acaf04.jpg

dsc00332_536554662a6b2209b912985c.jpg

dsc00347_5366686b2a6b227e10a57a3a.jpg


Det vart ju såklart väldigt kasst med bilder pga vädret.
 
Grattis igen maui!!! Duktigt gjort!

happy: Har tillbringat gårdagen med "din" ryttare och vi pratade om din häst såklart!:) det kommer bli jättebra tror jag.
 
Visade sig att de hade räknat fel. Jag blev trea kom de på nu flera timmar senare. Spelar ingen roll om jag blev tvåa eller trea men synd om min kompis som först vann men sen blev tvåa.
I den andra klassen slutade jag femma. :)

Vi har fått ett bud på vår lilla tre åring. Haft annons på henne och en tjej provred och hon skötte sig perfekt:p. Prutar en del men kanske lika bra att släppa henne :nailbiting: Hon är ju för liten för oss.
 
Visade sig att de hade räknat fel. Jag blev trea kom de på nu flera timmar senare. Spelar ingen roll om jag blev tvåa eller trea men synd om min kompis som först vann men sen blev tvåa.
I den andra klassen slutade jag femma. :)

Vi har fått ett bud på vår lilla tre åring. Haft annons på henne och en tjej provred och hon skötte sig perfekt:p. Prutar en del men kanske lika bra att släppa henne :nailbiting: Hon är ju för liten för oss.
Får de ändra resultat så långt efter?

Håller tummarna för att hon blir såld, är ju bättre att få ett bra hem snabbt än att stå med henne en längre tid o sen ändå få släppa henne billigt.
 
Grattis igen maui!!! Duktigt gjort!

happy: Har tillbringat gårdagen med "din" ryttare och vi pratade om din häst såklart!:) det kommer bli jättebra tror jag.

Vad kul!
Ja, jag ser mycket fram mot att träffa henne och låta henne rida in buskillen.
Fick bra känsla när jag pratade med henne och ska ringa henne snart igen..
Jag har ungefär tusen frågor... det är första gången jag lämnar bort såhär:crazy:.

Hoppas allt går bra!
 
@Gaia Det var det värsta vilken sprutt...
Hoppar du henne något uppsuttet?

Lite småhinder ibland, typ 60 cm. Och så lite terräng på Hajjena ett par-tre gånger per år på liknande höjder (30-70 cm). Fast nu efter några löshoppningar vet jag ju att hon klarar att hoppa högre höjder, det är bara jag som fegar och är rädd att avsprångspunkten ska bli helt fel. Känner jag att vi kommer lite fel slutar jag driva och då blir det ju inte så kvalitativa språng...
 
Får de ändra resultat så långt efter?

Håller tummarna för att hon blir såld, är ju bättre att få ett bra hem snabbt än att stå med henne en längre tid o sen ändå få släppa henne billigt.


De får ändra hur långt efter som helst.
Har accepterat budet på henne så om hon går igenom på fredag så åker hon. Maken verkar vara mest ledsen för det. :confused:
 
De får ändra hur långt efter som helst.
Har accepterat budet på henne så om hon går igenom på fredag så åker hon. Maken verkar vara mest ledsen för det. :confused:
Jaha, jag trodde i min enfald att det var som i fälttävlan, du har en viss tid på dig att kontrollräkna o överklaga o sen är det kört.

Slog du CK??? Vilken bedrift! :D
 
@SkorpSmulan Usch så tråkigt med vädret. Vart i landet bor du? :/

@Maui Tråkigt att du blev av med andra placeringen men Ni var väldigt duktiga ändå! :D Skoj att Ni verkar få sålt Maui, vart hamnar hon?

@Gaia Hon är iaf hoppglad ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 967
Senast: Askur2017
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 336
Senast: Fiorano
·
Avel En ny tråd för alla hästar födda 2022.
20 21 22
Svar
433
· Visningar
56 621
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 763
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp