Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul @Novali01 . Grattis
Skönt att du hittat som kan ha felat med din lille @happyrider Inte lätt att tänka på allt.
Lät som du fick en bra träning idag @tuaphua Skulle vara kul att få se nåt på film
Tävlade hoppning för första ggr idag på Rivica. Felfri i 90 o rev ett i 100. Grymt besviken då jag hade planerat massa smarta omhoppningssvängar![]()
Min korv var 162 på 3-års. Nu är han 165-166 typ. Himla lagom strl måste jag säga.
Du måste väl vara typ min längd, 172? Kanske lite kortare?
Den är himla söt! Lite sånt ansikte jag gillar..
Varför ligger sista inlägget kvar i svarsfältet ibland? Otroligt irriterande att först ta bort det innan man skriver ett nytt svar... fick inte bort bilden från telefonen.
@tuaphua jag är 170
Äh! Du är så klart så bekräftelsesökande linslus att du spammar tråden med egna bilder. Typiskt fio!![]()
Jag kan lägga in denna snutten här iallafall... typ det längsta dressyrklipp jag kommer lägga in på buke ever.
Jag kan lägga in denna snutten här iallafall... typ det längsta dressyrklipp jag kommer lägga in på buke ever.
Tråkigt @fio att den vite inte var ok och kunde vara med på tävlingarna. Hoppas det hjälper att massera och liniementa honom.
Red Msvc2 igår. Red fram ute, tur att det inte såg ut som när @fio tog sin "berömda" svansbildutan var torrt och fint.
Hade en bra känsla och Rivica var inte spänd. Fick drygt 63 % så bättre är vi inte.
Sen fick jag stå i dörren och släppa in ryttare till Msvb3 i 4 timmar så nu kan jag det programmet. Var många hästar som inte kunde byta ordentligt så jag vågar nog testa också.Himla kallt i alla fall.