Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon byter kavaj Rött passade visst inte fuxen. Frågade om lila o rött var ok men det var detSnyggt matchat med rött och lila byter hon kavaj mellan hästarna
Å vad jag gillar den fuxen kan ni inte försöka köpa den?
Hon byter kavaj Rött passade visst inte fuxen. Frågade om lila o rött var ok men det var det
Ägaren tror att fuxen är värd massa pengar Hon vet nog inte vad hästar kostar idag
Såg att det gick bra för dig @fio Du får bara gasa på mer så blir du placerad också
Vi har aldrig haft för avsikt att köpa henne Vi lånar tills hon tänker ta föl på henne. Det kan bli i år eller om tio år. Vi får väl se. Just nu är hon nöjd. Speciellt när hon hörde att vi tränar för LL. Det var bra.Blev ingen provridning idag..Det skulle enligt klart.se blåsa rejält och då kändes det som bättre att vänta!
Hade ju velat rida Fransi för tränare också men vår hemmatränare tycker nog inte vi är tillräckligt intressanta att lägga energi på( ja, jag är lite besviken för stunden ) och min fd tränare skulle jag åkt till på torsdag men nu blir det Skåne istället för att träffa uppfödaren till Loppan och det stoet.
Gillar jue den men känns lite svajjigt kanske också, suck...Har ju till fredag på mig men lutar nog åt inte på provhästen, känner mig lite för osäker..
Däremot..den typen av häst @Novali01 ev tycker passar mig/oss verkar inte finnas inom ramen för vår budjet helt krasst. Vet att det är i all välmening men, fy, jag hittar inget.
Läser annonser och kollar videor som en tok men tkr det ser tämligen oridet ut eller iallafall inte alls ligga inom dem kriterierna..
Men jag kanske är dålig på att leta..hmm, lr får vänta lr får inse att en Fransi är en gga lagom häst till oss..?
Ha, ha.. @Maui, ni får inte rida den så bra då..
Tråkigt om hon vill ha mer betalt än vad ni tycker den är värd, då ska man kanske inte köpa heller..
Rundan som hon vann med var inte speciellt vacker Hade en himla tur då hon var i vissa hinder och hästen stod emot och var tittig i grunden, men det jämnar väl ut sig.
Rundan med fuxen var däremot fin.
@Tessalonica Vi får inget betalt Vi får låna hennes häst så vi har en till att rida och tävla. Vi får mer erfarenhet o hon får kanske lite meriter på sitt sto så att hennes avkommor blir mer värda.@Maui Jag hoppas ni får riktigt bra betalt för hästen(!) då det hon får hem är en välutbildad pålle. Med tanke på starten i karriären lär det gå bra framöver med
Sluta nu, jag måste få vara lite negativ Jag drar iväg i dagdrömmar så fort och har redan hämtat hem hästen i tankarna.
Åh fy . Inte konstigt att du är helt slut.Jag tänkte när jag gick upp 04.30 i går morse att vad fan håller jag på med.. sen köra 2.5 timme , rida dressyr och hoppning och sen vänta 5 timmar för att rida terräng i 3-4 minuter och sen packa ihop sig och köra 2.5 timmar hem.
Jaså, var det din dotter som körde den färgkombon?
Jag satt i sekretariatet på tävlingen. Såg dock när hon hoppade och det var en fin runda.