Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är när man travar på tygeln på en halvvolt, i detta fallet, och så ska man föra händerna framåt över mankammen för att visa att hästen inte slänger upp huvudet=man håller alltså inte ned huvudet med tygeln. fio och min elev gjorde på exakt samma sätt och fick samma svidande kritik, jag såg ju bägge två o kan säga att de gjorde perfekta överstrykningar! Både ponnyn och fios häst fortsatte trava i balans och borde fått höga betyg, ungen fick 6,5 och fio 7 som sagt.
Förresten så är jag inte jätteförtjust i fuxar för dom passar inte i rosa men så fick jag syn på bilderna på @tuaphua ´s häst så nu har jag ångrat mig. Den är.
Näe inte jag heller men helt plötsligt har jag 3 fuxar i hagen!! Alla tre helt olika, en vanlig rödfux med bläs o strumpor, ljuvlig häst som har varit sällskapsdam åt Harriet hela vintern. En som ser ut som tuas, med helt fantastisk ljus man o svans o bred bläs!Att hon dessutom är jättegullig gör ju inte saken sämre, hon är 3 år och en beteshäst. Och så Bosse som är ngn slags mörkfux utan tecken men han är så vansinnigt söt att han är förlåten för att han är fux...
Lite dåliga bilder:
Tre damer:
![]()
Bosse hjälper till...
![]()
Jag o Bo!
![]()
Tog en tur på gräsfältet idag. I brist på fotograf får det bli sådana här bilder
![]()
![]()
![]()
Åh, vad jag fick spansk-sakning nu. Det var nog iaf ett år nästan sen jag red spanjack sist.
De är ju så himla kul! Hon ser fin ut din tjej!
Ha ha söt pappaTack! Jag älskar min lille larv!
Men jag är fuxlover. Fux de luxe är bästa färgen!
Vi brukar funka jag och de riktigt röda satarna.
/Fux-märr :P
KL
Jag blev akut toksjuk. Så idag är min stackars pappa hästansvarig och både mockar och gör mat.
Det är inget han brukar göra. Han har en gång tagit in 2 hästar och fodrat dem åt mig. Då ringde han när han stod iförd kostym och skulle försöka knäppa täckena och ville fråga hur "bältet" skulle knäppas. Nu är han liiiite mer van. Men jag har tel nära..![]()