Ny bildsida !

Hmmm, det är inte mina :o
De där korten är tagna när Yoga var hos S*Swan Klei's Maharadja. Hans ägare är rätt gammal i gemet :rofl:
 
:rofl: :rofl: :devil: :rofl: :rofl:

Jag är SÅ sugen på att ställa ut jag med. Undrar om man vågar testa Yoga en gång till nu när hon haft barn. Eric sa till mig att ta en kull på henne så skulle det nog gå bättre... :angel:.
CH kan vi ta, och kanske nått CACIB, men sen är det nog stopp. Skrutten har ju massor av vita stickelhår i de svarta fläckarna och jag tänker inte rycka loss dom.
Men jag vet inte, är det panisk katträdsla som jag tror det är, så spelar det ju ingen roll att hon varit mamma.
 
Förresten så är det möjligt med blå hanar i nästa kull, inga honor. Ska du ha en kille då? Vi kan göra ett byte som vi sa, och du ställer ju i katt III iaf.
 
Glömde säga att självklart får du spara. Ska du ha den ute på nätet som offentlig sötnos, så vill jag dock ha en länk eller iaf hans namn med vid bilden.
 
Nädu, jag tänker spara honom för eget bruk... :cool:

Kanske möjligen maila till nån kompis också :angel:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 233
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 367
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Vår hane på 3 mån är ny hos oss sen 3 veckor. Super fin och glad och väldigt busig. Det är min första småhund, haft setter tidigare...
Svar
11
· Visningar
3 016
Senast: Rexis
·
Övr. Katt Vänder mig till de som är insatta i katters sociala relationer och deras signaler sinsemellan. Har 2 katter, en hona 8 år och en hane 12...
Svar
0
· Visningar
999
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Igelkott
  • Byta försäkringsbolag
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Ridbana i sand, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp