Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Beroende på ålder på ungen så tycker jag gott man kan säga ifrån, har morsan inte lärt dem hur man uppför sig får hon väl bli sur.

Lite så tänkte jag också.. Om föräldrarna inte gör sitt jobb och ungen lär sig hur man beter sig så kommer ju ungen få problem i framtiden.

Haha exakt det sa en gång till en otrevlig unge.. Ungen blev knäpptyst om mamman stirrade surt på mig efteråt.
Då skulle du lagt till att
"Om inte en föräldrer uppfostrar sina barn, då måste man ju som god samhällsmedborgare hjälpa till."

Edit: det är ju ungefär redan vad ni säger lite längre ned.
Note to self: Read the fuckin thread before shooting from the hip.

Haha exakt det sa en gång till en otrevlig unge.. Ungen blev knäpptyst om mamman stirrade surt på mig efteråt.

Det blir en fika efter jobbet. Tänker att det är lagom.. Orkar inte göra så stor sak av dejterna. Gör också detta för att jag ska komma igång och dejta.
Lycka till med dejten! Låter som en alldeles lagom aktivitet, om du frågar mig. :)

Kan man lägga in en selfie i bar överkropp på en dejting sida ???
helt naturell ty jag är vacker utan spackel ju ;)
Ja det tycker jag! Jag gillar att se kropp och jag gillar män som visar att de kan sexualisera sig själva och sina egna kroppar. Såklart beror det också på hur det görs; hellre avslappnat i solstolen eller i sängen än en spännarbild från gymmet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 685
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
869
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 065
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka