Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har med detta som slutkläm på MP.... men inte en enda klarar ut det tydligen ;)
................................................
"A real loser is someone who's so afraid of not winning that they don't even try."
......................... ...............

Finns även på sociala medier... förnamet lika med en skäggig skidåkare å efternamnet samma som en kommisarie i ystad OM man vänder upp å ner på hans första bokstav i efternamnet.. klarar du ut det??

.....................................
kanske är därför ingen svarar???

skit samma.. ikväll är det cruising i värnamo...körde ole dole doff å tog en bil som nu är putsad å fulltankad - får rum 5 pers till- man kan ju alltid hoppas ;)

Jag har sedan någon vecka kontakt med en man som verkar helt normal och vettig ( :eek: ). Han skriver alldeles lagom, är inte rädd för att ta kontakt även om jag inte svarat på hans senaste mail men ändå inte "på".
Han bor inom absolut rimligt avstånd (i samma by som @cambodia faktiskt!) och dessutom har han en dotter som tävlar ponny och han älskar hundar men kan inte ha någon nu på grund av en mycket egensinnig katt i hushållet.
Vi har bestämt att han ska bjuda in mig på grillkväll så fort vi lyckas hitta en kväll när vi båda är barnfria. Förhoppningsvis blir det nästa helg.

Börjar nästan känna mig lite pirrig!

Hittade en sån pangkille på MP...fastnade direkt för HELA hans press.
"Lång, snygg, slank och smidig kille söker seriöst förhållande med en kvinna med samma egenskaper"

Seriös och kvinna är jag ju. Lång? Nja...161 cm bara. Slank? Njää...tyvärr bara normal. Smidig? Hahaha..... Snygg? Tja...vad är snyggt?

Så tyvärr stämmer jag ju inte riktigt in på hans kriterier :cry:

Trist nog fanns ingen bild på denna sköna man men eftersom han är "seriös" så är han nog så snygg och smidig som han säger :love:

Jag har med detta som slutkläm på MP.... men inte en enda klarar ut det tydligen ;)
................................................
"A real loser is someone who's so afraid of not winning that they don't even try."
......................... ...............

Finns även på sociala medier... förnamet lika med en skäggig skidåkare å efternamnet samma som en kommisarie i ystad OM man vänder upp å ner på hans första bokstav i efternamnet.. klarar du ut det??

.....................................
kanske är därför ingen svarar???

skit samma.. ikväll är det cruising i värnamo...körde ole dole doff å tog en bil som nu är putsad å fulltankad - får rum 5 pers till- man kan ju alltid hoppas ;)
Men, hörru... Du söker ju en ganska ung kvinna, vill jag minnas? Gåtan om skidåkaren är kanske lättare att lösa för oss som är "lite till åren komna"? Kommissarien, däremot, är mer nutida... :)

Men, hörru... Du söker ju en ganska ung kvinna, vill jag minnas? Gåtan om skidåkaren är kanske lättare att lösa för oss som är "lite till åren komna"? Kommissarien, däremot, är mer nutida... :)
Ung å UNG ??..... det vet jag väl inte än iom att jag inte hittat henne ju ;)
skrev 30-40..... men åldern är ju bara en siffra säger alla kvinor ..å så går man bort ???
hon kanske är 29.. eller 44 när det väl säger " KLICK" å hela himmelen ramlar ner....vem vet
Tills dess svävar jag i ovisshet å vad gör väl det om hundra år /s

Ung å UNG ??..... det vet jag väl inte än iom att jag inte hittat henne ju ;)
skrev 30-40..... men åldern är ju bara en siffra säger alla kvinor ..å så går man bort ???
hon kanske är 29.. eller 44 när det väl säger " KLICK" å hela himmelen ramlar ner....vem vet
Tills dess svävar jag i ovisshet å vad gör väl det om hundra år /s

Har du prövat att ta kontakt med kvinnor i din egen ålder eller ngt äldre?

Mitt tips är inte ha så höga krav när det gäller ålder dvs att hon ska vara yngre. Kan bara prata utifrån mig själv men jag får många mail från män som är 15-20år äldre och jag vill hellre träffa någon i lin egen ålder.
Du, det får jag också... eller tjugo år yngre... Valet står liksom mellan sugar daddy och toyboy...

Mmm.... å så läser man på MP om 2 barns mammor på 39 som vill ha en kille mellan 25 -30 ;)... det finns mer än ni tror....... skriver man till dom som har spannet 35- 45 så blir det garanterat inga svar iallafall... iallafall dom som sammanfaller i intresse med mina

Mmm.... å så läser man på MP om 2 barns mammor på 39 som vill ha en kille mellan 25 -30 ;)... det finns mer än ni tror....... skriver man till dom som har spannet 35- 45 så blir det garanterat inga svar iallafall... iallafall dom som sammanfaller i intresse med mina

Kan du inte ta hjälp av någon vän med din presentation och mail?
Du skriver ju att du inte får några svar... Kanske kan vara bra att någon tipsar dig?

Jo, cam sex, nakenbilder, wee sex, bordellförfrågningar... Förslagen haglar :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 718
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 173
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka