Eller så är det väldigt få som vill beskriva sig som apatiska dagdrivare på en dejtingsite, trots att de i andras ögon är ungefär det.
Jag måste sluta vara ärlig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så är det väldigt få som vill beskriva sig som apatiska dagdrivare på en dejtingsite, trots att de i andras ögon är ungefär det.
Varför? Vad har hänt?Jag måste sluta vara ärlig...![]()
Men, hörru... Du söker ju en ganska ung kvinna, vill jag minnas? Gåtan om skidåkaren är kanske lättare att lösa för oss som är "lite till åren komna"? Kommissarien, däremot, är mer nutida...Jag har med detta som slutkläm på MP.... men inte en enda klarar ut det tydligen
................................................
"A real loser is someone who's so afraid of not winning that they don't even try."
......................... ...............
Finns även på sociala medier... förnamet lika med en skäggig skidåkare å efternamnet samma som en kommisarie i ystad OM man vänder upp å ner på hans första bokstav i efternamnet.. klarar du ut det??
.....................................
kanske är därför ingen svarar???
skit samma.. ikväll är det cruising i värnamo...körde ole dole doff å tog en bil som nu är putsad å fulltankad - får rum 5 pers till- man kan ju alltid hoppas![]()
Ung å UNG ??..... det vet jag väl inte än iom att jag inte hittat henne juMen, hörru... Du söker ju en ganska ung kvinna, vill jag minnas? Gåtan om skidåkaren är kanske lättare att lösa för oss som är "lite till åren komna"? Kommissarien, däremot, är mer nutida...![]()
Ung å UNG ??..... det vet jag väl inte än iom att jag inte hittat henne ju
skrev 30-40..... men åldern är ju bara en siffra säger alla kvinor ..å så går man bort ???
hon kanske är 29.. eller 44 när det väl säger " KLICK" å hela himmelen ramlar ner....vem vet
Tills dess svävar jag i ovisshet å vad gör väl det om hundra år /s
Tja.. dom svar ju inte tebaks dom heller??..... no big deal juHar du prövat att ta kontakt med kvinnor i din egen ålder eller ngt äldre?
Tja.. dom svar ju inte tebaks dom heller??..... no big deal ju
Du, det får jag också... eller tjugo år yngre... Valet står liksom mellan sugar daddy och toyboy...Mitt tips är inte ha så höga krav när det gäller ålder dvs att hon ska vara yngre. Kan bara prata utifrån mig själv men jag får många mail från män som är 15-20år äldre och jag vill hellre träffa någon i lin egen ålder.
Men... Om ni inte har något gemensamt att prata om, vad ska ni då säga till varandra när ni inte ligger i sängen?"de e int lätt å förklare nåt fö nån som inge begrip "![]()
Var ju mest för att citera StenmarkMen... Om ni inte har något gemensamt att prata om, vad ska ni då säga till varandra när ni inte ligger i sängen?
Mmm.... å så läser man på MP om 2 barns mammor på 39 som vill ha en kille mellan 25 -30... det finns mer än ni tror....... skriver man till dom som har spannet 35- 45 så blir det garanterat inga svar iallafall... iallafall dom som sammanfaller i intresse med mina
Jo, cam sex, nakenbilder, wee sex, bordellförfrågningar... Förslagen haglarMmm.... å så läser man på MP om 2 barns mammor på 39 som vill ha en kille mellan 25 -30... det finns mer än ni tror....... skriver man till dom som har spannet 35- 45 så blir det garanterat inga svar iallafall... iallafall dom som sammanfaller i intresse med mina