Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även om han pratat borlängemål???App app...är kulla själv..dock utflyttad. Hade han varit mas hade han legat fastlåst i min säng på livstid!
Såg jag ut som en bläckfisk?
Jag tycker inte att han låter konstig alls. Fast det var väl inte därför du återgav konversationen.Ja, jag vet inte riktigt varför det är så viktigt att snacka i telefon. Jag frågade just precis den sista i raden som vill prata. Klistrar in konversationen här och hoppas att det inte är någon härifrån:
Han: ska jag ringa en snabbis? behöver inte prata länge, bara kul höra din röst
Jag: Varför är det så viktigt att prata i telefon?
Han: nej, är inte så viktigt
Jag: Diskuterar just det "fenomenet" på ett forum som handlar om nätdejting.
Han: men man är nyfiken, kul att prata o se hur det känns
menar inte att vara så framfusig
Jag: Och om jag säger att jag känner mig fruktansvärt obekväm med att prata i telefon då? Vad tänker du då?
Han: ja, vad tänker jag då...ler....att vi inte ska prata i telefon, vill du ska känna dig bekväm med mig
Alltså, kul att höra rösten och se hur det känns, typ. Tycker i alla fall en i raden av telefonpratare.
App app app! Du hittade ju Benjamin Syrsa!Skärpning!JAG har då inte varit på vare sig hestmannens profil eller någon annans. Jag har aldrig haft en inloggning på en dejtingsajt i hela mitt liv. Fast man kan tro det när man läser det där.
Jamen på knullkontakt behövde man ingen inloggning! STOR skillnad.App app app! Du hittade ju Benjamin Syrsa!![]()
Å fan! Då kanske man skulle ta sig dit då, för jag är vansinnigt tröt på alla inloggningar och lösenord hit och dit!Jamen på knullkontakt behövde man ingen inloggning! STOR skillnad.![]()
Vet inte hur det är idag, dock.Å fan! Då kanske man skulle ta sig dit då, för jag är vansinnigt tröt på alla inloggningar och lösenord hit och dit!![]()
Eftersom vi är dubbelnick kan jag avslöja att du jobbar inte bara under annat namn, utan även annat kön..!Skärpning!JAG har då inte varit på vare sig hestmannens profil eller någon annans. Jag har aldrig haft en inloggning på en dejtingsajt i hela mitt liv. Fast man kan tro det när man läser det där.
Har inte du förstått att hela buke består av ett fåtal användare med multipla personligheter?Eftersom vi är dubbelnick kan jag avslöja att du jobbar inte bara under annat namn, utan även annat kön..!
han kläcker ur sig "vad du tycker mycket"
Rösten är jätteviktig, ett telefonsamtal säger enormt mycket. En mörk röst, ett bullrande skratt, skön dialekt, quick wit, ordval, uttryckssätt... men även förmåga att lyssna och ge och ta i ett samtal.Rösten är viktig.
Håller med. Men man får akta sig för att låta ens första intryck styra. Första gången jag pratade med exsambon tyckte jag att han hade löjlig röst. Men jag struntade i det. Jag har också löjlig röst (vilket väl alla tycker när de hör sig själva inspelade ...)Rösten är jätteviktig, ett telefonsamtal säger enormt mycket. En mörk röst, ett bullrande skratt, skön dialekt, quick wit, ordval, uttryckssätt... men även förmåga att lyssna och ge och ta i ett samtal.