Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var nog mig du syftar på, men jag tycker om att träffa nya människor, så jag tycker att själva dejten är kul även om den jag dejtar inte vill träffa mig igen. De flesta av mina dejter har pågått i över 3 timmar också, så jag antar att det skulle vara en mardröm för dig att dejta mig? :)

Fast efter dejten så har de jag har dejtat också sagt att de tyckte att det var kul även om det inte blev någon fortsättning, men det kanske de säger för att vara artiga, vad vet jag. :)

Nej varför skulle det vara mardröm? Om jag gillar personen eller som vän kan jag fika länge. I helgen fikade jag fyra timmar med en vän

Vet någon hur man kan blocka ngn på en iPhone? Han som jag träffade har skickat flera meddelanden och undrat varför jag inte vill ses igen trots att jag förklarat på dejtingsidan. Jag gjorde misstaget att lämna telefonnummer.. Det ska jag inte göra igen..
Vet inte hur man blockar, men tipsar om att en oreggad kontantkortstelefon kanske kan vara bra att ha ibland...:angel:

Haha.. Ja det är en hobby. Det var bara denna killen det inte funkade med..

Jag har funderat på att byta jobb, men jag stannar kvar eftersom vi har så extremt kul fikaraster på jobbet. Förut var det väldigt mansdominerat på mitt jobb, men numera är det mer blandat och på grund av det har det blivit mycket intressantare och trevligare diskussioner kring fikabordet.

Åh, vad jag är sämst på det här!
Fick kontakt med en kille jag skrivit lite med på en av dejtingsiterna igen och han var jättetrevlig och vi övergick snabbt till att via FB-chatten istället och bestämde oss ganska raskt för att träffas - i nästa vecka... men nu är det så tyst... borde vi inte prata känner jag? Fast jag tycker det är helt ok, med tanke på att att han är upptagen med att jobba och jag antingen roddar barn (BADAR!!! Lillskrutt har lärt sig att simma!!!) eller har semester på egen hand och sitter inte hemma vid en dator/fipplar inte så mycket med telefonen. Hur gör man? Gahhh!
Vi hade alltså värsta djupa och ganska utlämnande konversationen via FB, och vi kom väl fram till att vi var ganska lika... och jag menar han la till mig som vän på FB och han vill träffa mig och .... Fan ni märker - jag borde kanske bara konstatera att allt är bra? :banghead: :)

Fick kontakt med en kille jag skrivit lite med på en av dejtingsiterna igen och han var jättetrevlig och vi övergick snabbt till att via FB-chatten istället och bestämde oss ganska raskt för att träffas - i nästa vecka... men nu är det så tyst... borde vi inte prata känner jag? Fast jag tycker det är helt ok, med tanke på att att han är upptagen med att jobba och jag antingen roddar barn (BADAR!!! Lillskrutt har lärt sig att simma!!!) eller har semester på egen hand och sitter inte hemma vid en dator/fipplar inte så mycket med telefonen. Hur gör man? Gahhh!

Det kan bli lite jobbig stämning från det att man har bestämt dejt till själva dejten, det känns ju som om man hellre väntar med frågor tills man ses i verkligheten. Men den tiden kan man använda till att flirta lite istället så att man bygger upp lite spänning och förväntan tills man ses.

Nej, jag är sämst. Jag loggar in lite då och då och läser uppgivet pm från...tja...jag vet inte vad de är. Det är så akward att ragga på dejtsida så jag loggar alltid ut med en djup suck, sen dröjer det till nästa gång jag loggar in. Samma visa varje gång. Ska jag träffa någon så ska det nog vara kemi och inte urval. :(

För att svara på din fråga - jag skulle nog vilja ha lite mer eldig passion och ta-sig-tid-intresse, och röstsamtal innan möte. Bestämma dejt genom fb-chatt av alla ställen och sätt, och sen ligga lågt utan kontakt. Nja, njä. Not so much intense liksom.

Vi hade alltså värsta djupa och ganska utlämnande konversationen via FB, och vi kom väl fram till att vi var ganska lika... och jag menar han la till mig som vän på FB och han vill träffa mig och .... Fan ni märker - jag borde kanske bara konstatera att allt är bra? :banghead: :)

Jag tycker inte du ska tolka in för mkt i det. Försök att inte tänka på det och ta det lugnt,,.
Jag har ju lärt mig idag att det kan kännas bra på dejtingsidan men inte alls i verkligheten. Så msn ska nog inte tolka för mkt av det man ser på nätet..

Nej, jag är sämst. Jag loggar in lite då och då och läser uppgivet pm från...tja...jag vet inte vad de är. Det är så akward att ragga på dejtsida så jag loggar alltid ut med en djup suck, sen dröjer det till nästa gång jag loggar in. Samma visa varje gång. Ska jag träffa någon så ska det nog vara kemi och inte urval. :(

För att svara på din fråga - jag skulle nog vilja ha lite mer eldig passion och ta-sig-tid-intresse, och röstsamtal innan möte. Bestämma dejt genom fb-chatt av alla ställen och sätt, och sen ligga lågt utan kontakt. Nja, njä. Not so much intense liksom.
Nädu- jag e SÄMSTAST ;) - inte en enda har velat ha en dejt på de år jag varit med på MP å HP ... svensk mästare <3 ... nåväl.. dags å stiga upp nu... pressning av gnäggmat kl 09.00 ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 707
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
871
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 066
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 985

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka