Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kränkningstråd, en smartphonetråd och en tråd om kompostering, om vi ska vara gnetiga (och det tycker jag absolut att vi ska).
En kränkningstråd låter det som vi har ett stort behov av. Eller inte jag förstås då, för det är ju jag som kränker alla, oavsett vad jag skriver.

En kränkningstråd låter det som vi har ett stort behov av. Eller inte jag förstås då, för det är ju jag som kränker alla, oavsett vad jag skriver.
Egentligen borde vi ha en bråktråd, dit moderatorerna flyttar och slår ihop alla bråk. Och så kan man öppna den tråden de dagar man är på extra dåligt humör.

I den tråden döps gillaknappen om till ogilla och den som har flesta sura inlägg efter första månaden utses till mobberator och mobbererar så svinhårt att alla andra blir ännu surare. Fullt krig kan tråden heta.

Jag ÄR full av goda idéer, n'est-ce pas? :)

PS enda tillåtna smileyn blir naturligtvis ---> :rage:

Egentligen borde vi ha en bråktråd, dit moderatorerna flyttar och slår ihop alla bråk. Och så kan man öppna den tråden de dagar man är på extra dåligt humör.

I den tråden döps gillaknappen om till ogilla och den som har flesta sura inlägg efter första månaden utses till mobberator och mobbererar så svinhårt att alla andra blir ännu surare. Fullt krig kan tråden heta.

Jag ÄR full av goda idéer, n'est-ce pas? :)

PS enda tillåtna smileyn blir naturligtvis ---> :rage:

Underbart... en bråktråd.. då kan man gå dit om man vill ha något att reta sig på... man kanske inte ens behöver läsa inlägg utan bara få skrika ur sig sin frustration på livet i allmänhet!!

I alla fall, det jag skulle komma till. Jag har inte träffat speciellt många av dem jag pratat med, mest för att jag bor lite avigt och inte vill ha något på distans, men i förra veckan träffade jag faktiskt en kille som inte bor så jättelångt ifrån mig. Vi har barn i nästan samma ålder och jag känner hans litegrann via mitt jobb så det känns ju lovande. Då sågs vi hemma hos mig för en kvällsfika och i går var jag över till honom på kaffe och korsord. Inget jätteklick, men vi hade roligt och skrattade en massa och hittade en hel del vi har gemensamt.

Jag känner att jag vill dra ut lite på det här, ta det lugnt utan krav på himlastormande känslor direkt för det verkar vara en jättetrevlig kille som jag tror kommer visa ännu fler positiva sidor framöver när hans första blyghet lagt sig lite mer.
Att han har en klädstil jag inte gillar kan man nog överse med, va? Sånt kan ju förändra sig med tid och själv är han jättefin att se på :). Vi får se vad det blir av det, skönt när man får ta det lite långsamt.

Ursäkta om jag pratar lite dejting här men... ;)
Ha ha, nej jag skojar bara! :D

Men jag var i alla fall hemma hos den här killen igår. Vi sa godnatt på sms vilket inte hänt så ofta, men något låg i luften igår tydligen. Det visade sig, efter lite skrivande, att ingen av oss var trötta och eftersom det är cykelavstånd frågade jag om han ville ha sällskap en liten stund, det ville han...
Så jag åkte dit och vi satt ute rätt länge och pratade, men när knotten blev för jobbiga flyttade vi in och hamnade framför teven istället. Via tv-biblioteket tittade vi på ett antal avsnitt av wife-swap vilket gav upphov till rätt roliga diskussioner (rekommenderas, många tankar och åsikter kommer fram när man tittar på sånt) och när klockan var framåt fyra insåg vi att vi kanske behövde sova lite också så jag tog det modiga beslutet att stanna kvar. :nailbiting:
Nu är jag inte sån som är så där jättesnabb med att ta saker vidare och inte han heller tydligen, så vi sov bara, men det var rätt mysigt att få vakna upp ihop och fika på morgonen sen.
Känns lovande det här! :) Det blev till och med en snabb puss på munnen när jag for hem.

Nu sitter jag här hemma och funderar på hur lång tid det borde gå innan jag hör av mig igen... Fast jag är nog inte så orolig för det, oavsett vad jag gör tror jag att han tar det på rätt sätt och dessutom glömde jag min favoritborste och mina solglasögon där - jättebra ursäkt eller hur :D

En bråktråd tycker jag vore underbart! Så mycket tjafs man skulle slippa när man är på gott humör och så skönt det vore att få gå in i den när man känner sig lite störd och få slänga gilla-knapptryck omkring sig.
"ditt inlägg gillar jag, men hennes... nej hon får allt vara utan!"

@Dresden Borde??? (Neil Strauss: "The rules of the game", eller?)

Ha ha, nej, inget sånt... Såna där knep verkar så jobbiga att hålla koll på.
Jag tänkte mest på hur jag själv skulle känna, det är kul när folk visar att de är intresserade men går det lite för fort får det mig att dra mig undan istället. Lagom är bäst ändå
Men jag är inte orolig, det där löser sig! :)

Jag dejtade också igår.
Har ni varit på en sån där syskon-dejt? Där man har jättetrevligt, pratar mycket kanske om gamla minnen (inte gemensamma i detta fall, utan mer "ååh, nummerskivan på telefåånen!", "och så kunde man slå numret genom att slå ned klykan ett antal gånger!!") men attraktionen är +/- 0?
Precis som man skulle träffa brorsan eller syrran efter femton år i exil?

Jag ska dejta idag igen.
Den här gången vill jag känna instant "nu drar vi av brallorna av varann, och vi skiter i att folk här i köpcentrat ringer polisen!!! De hinner ändå inte fram för att hindra oss!"

Näää..Folk säger att man ska ha vden appen å den appen i sin telefon... jag har en Appfri samsung med KNAPPAR.... enda som funkar för en mekaniker å bonnluns å raggare ju ;)

Men skit samma- E ju dejting vi snackar om här ...eller är min telefon orsaken till att....nää??? ;)
Ja, jag vet ju inte om du letar efter en prylgalen tekniknörd... ;)

Jag ska dejta idag igen.
Den här gången vill jag känna instant "nu drar vi av brallorna av varann, och vi skiter i att folk här i köpcentrat ringer polisen!!! De hinner ändå inte fram för att hindra oss!"

Tips från coachen: Känner man den här typen av vibbar, så bestämmer man inte träff på ett köpcenter. You get what you pay for, även i dejtingsvängen. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 715
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
872
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 168
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka