Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske ska vidga mina vyer vad gäller ålderspreferenser också? 0- 100! Eller, 18- 100... Då är de ju iaf myndiga, så föräldrarna ska inte lägga sig i :wtf::arghh:
Jag föreslår att du inte har några preferenser alls :). Ju färre åsikter du har, desto sexigare är det :).

Och lite mer seriöst: Grattis till alla dejter :up: Låter grymt kul att vara singel och få flirta och gå på poolpartyn!

Jag föreslår att du inte har några preferenser alls :). Ju färre åsikter du har, desto sexigare är det :).

Och lite mer seriöst: Grattis till alla dejter :up: Låter grymt kul att vara singel och få flirta och gå på poolpartyn!
Jo. Alla dejter, ja... Men, jag har ju bestämt att katten är min allra käraste o vi klarar oss bra med varandra... Mitt bästa raggningstips, för tillfället, är nog: Gå ut o ha roligt, för DIN EGEN skull! Titta inte ens åt en karl! Då j***lar flockas de omkring dig för att söka bekräftelse... Kanske det är för provocerande att vi, jag o mina tjejkompisar, verkar ha så himla kul på egen hand?

Förstör nu inte mitt luftslott :nailbiting:
Kör med standardfrågorna: Hur tycker du att huvudpersonen utvecklas från början av berättelsen till slutet? När kommer den förändringen? Vad är det som utlöser förändringen?

Kan han svara på dem är han inte bara läskunnig, utan har även en viss grad av analytisk förmåga ;)

You go girl!:bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 774
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
878
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 292
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka