Ny dejtingtråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kör med standardfrågorna: Hur tycker du att huvudpersonen utvecklas från början av berättelsen till slutet? När kommer den förändringen? Vad är det som utlöser förändringen?

Kan han svara på dem är han inte bara läskunnig, utan har även en viss grad av analytisk förmåga ;)

You go girl!:bump:

Bör jag inte läsa boken själv först? Eller ska jag bara låtsas att jag gjort det? Tror den enda biografi av ovan nämnda sort jag läst är Ozzys.

@Voff Är Mr Date ute? Har inte riktigt hängt med här.

Nej då...Mr Dejt är inte ute. Vi hörs av på något sätt dagligen. Mest chatt för jag har min far boende hos mig nu och känner att jag inte får vara ifred en sekund någonstans i mitt hem :meh:
Men allt är lika luddigt som innan. Han är snuttig osv när han hör av sig men nått mer är det inte. Precis som tidigare. Vet inte när vi kan ses nästa gång. Vi sågs ju måndags förra veckan. Denna veckan var helkörd pga att han började jobba och jag gick upp i arbetstid plus har haft både far och min son här hela veckan. Nästa vecka jobbar jag ÄNNU mer. Inga lediga dagar. Veckan där på mycket jobb plus min son. Är först i augusti som det lugnar ner sig till normalt här igen. Vi får se vad som händer under denna perioden. Jag tar det som det blir under juli och vi får väl nöja oss med chatt och lite telesamtal. Överlever intresset Juli månad så kanske det kan bli något av det. Eller så rinner det ut i sanden......

Jag har sedan någon vecka kontakt med en man som verkar helt normal och vettig ( :eek: ). Han skriver alldeles lagom, är inte rädd för att ta kontakt även om jag inte svarat på hans senaste mail men ändå inte "på".
Han bor inom absolut rimligt avstånd (i samma by som @cambodia faktiskt!) och dessutom har han en dotter som tävlar ponny och han älskar hundar men kan inte ha någon nu på grund av en mycket egensinnig katt i hushållet.
Vi har bestämt att han ska bjuda in mig på grillkväll så fort vi lyckas hitta en kväll när vi båda är barnfria. Förhoppningsvis blir det nästa helg.

Börjar nästan känna mig lite pirrig!

Åh vad kul! Och vad jag blir nyfiken ifall jag vet vem det är, hihi!

Jag har inte visat mig på en badstrand på kanske ...30 år?
Exet älskade att ligga på strand och försökte i början övertyga mig att bada. Jag försökte. Men det slutade bara med att jag satt under en solhatt lite ångestskakande och försökte läsa. Så han gav upp.

Med detta vill jag säga att det som du upplever som en njutning inte behöver vara det för andra personer.
Om din älskling GILLAR att bada ska hon göra det oavsett hur hon ser ut. Men funkar det inte så funkar det inte. Men försök inte att få henne att göra det för din skull. Om hon inte vill. Respekt för hennes känslor innebär också att inte tvinga någon till något man själv upplever njutningsfullt.
Jag ska självklart inte tvinga henne till någonting! Vi får se hur det blir.

Idag har vi varit till sthlm och träffat min bästa vän, det var riktigt trevligt! Dock fick jag något slags blodsockerfall och blev jätteskraj men hjärtat tar hand om mig så väl och har gjort hela kvällen trots att jag varit ett litet vrak! Min underbara tjej :love:
Ibland undrar jag hur jag haft sån tur!?

Jag har varit på några dagars semester med en god vän.
Hon försökte övertyga mig om att jag skulle testa Parship. Hon sa att hon bara hört gott om den.

Någon som har erfarenheter därifrån att delge? På vilket sätt skiljer den sig från tex MP och pannkakan, som är de jag testat och gett upp? Frånsett att den antagligen är dyrare då.

Va? Har du inte med rump och bystmått? Är du född igår eller :confused:

Sen sitter du väl och undra varför du inte får några svar :banghead:
Ja, svar får jag ju! :) Av såna som jag brukar hänvisa till knullkontakt.se :angel:

Jag har, mer eller mindre, gett upp nätdejtingen :grin: Jag har insett att live- dejting är mer min grej. ;) (Där slipper jag trassla med kroppsmått... Ockulärbesiktningen brukar utfalla med godkänt resultat. ;))

Jaha, ska man rapportera?

Hmmm, ja jag tog mig iväg till det där stället jag brukar hänga på på fredagar i fredags igen och pratade med en himla massa trevliga killar! Tog ett stort steg utanför min bekvämlighetszon och frågade om jag kunde hänga med dem när de gick vidare (eftersom min kompis skulle hem). Och sen på nästa ställe dök en av de killar som jag bytt några ord med då och då under några års tid när jag är ute och eh... vi kan väl bara konstatera att han är väldigt trevlig och okomplicerad och väldigt mycket ungkarl. ;)

Och just det, dejten på tisdag blev först flyttad till idag pga av jobb (tror jag) och sen sent igår fick jag ett till meddelande om att han möjligen hinner med en eftermiddagsfika, men var inte helt säker... så, tja, får väl se vad som händer...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 774
Senast: nyttnick
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
878
Senast: Guldaskig
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 291
Senast: Palermo
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka