´Ny hund hanhund/hanhund?

Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

Ok är det din syn på det så ok
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

Det är 25% racing och 75%show i honom.
Ja jag ska dra med honom vad har deta med saken att göra?

SHIT....Att ni ej kan hålla er till ämnet och att ni vart lite allmänbildade de trodde jag..Istället för att bedöma saker oh ting på förhand fråga gärna=)
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

Vad annat kan man tänka, när du idiotförklarar kunniga hundmänniskor till höger och vänster och skriker åt folk i de flesta inlägg :confused:

Man bör kunna bete sig hyfsat normalt om man vill bli tagen på allvar och kunna föra en vettig diskussion utan att gå till personangrepp gång på gång.

Mina 5 cent ;)
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

Varför??
För att det känns rätt jag har äneligen hitat en hund med den stam jag vill ha rätt imp och Min hund känns tryg med sig själv och med oss.
Det känns bra helt enkelt.
I med flytten och allt oxå , men när folk skriver att det är FEL att rida med en 6 månader snart 7 månaders husky vet i fan,ni vet ju inte vad jag rider hur jag rider vad det är för hästar jag har osv..

Jag må vara unga 21 år men lite vätt trode jag folk hade som till oh med ska vara äldre hade
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

Ärligt talat tror jag de flesta här inne är mer allmänbildade i rasen än vad du verkar o vara.
Du tycker att du är en expert redan innan hunden är ett halvår gammal.....en del avancerar fort....för inte så längesen skrev du en tråd o undrade hur man skulle få hunden rumsren......DET hör till allmänbildning.
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

Jag skriker väl inte..så du tycker att man känner sig äns behövs av att skriva en tråd ähr..det har inte med att folk avråder mig de klart alla får säga sitt men när jag ifråga sätter om någon har erfarenheter av det i fråga så får jag höra att man är omogen osv...tror inte du hade blivt så glad över de heller...
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

Ärligt talat tror jag de flesta här inne är mer allmänbildade i rasen än vad du verkar o vara.
Du tycker att du är en expert redan innan hunden är ett halvår gammal.....en del avancerar fort....för inte så längesen skrev du en tråd o undrade hur man skulle få hunden rumsren......DET hör till allmänbildning.

hahahahaahahah ja det är nog F*n bland det enklaste o få till också!
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

jaså det gör det?
Men ok om du nu är miss smart ass så kan väl du ta över här på Buke då...Alla har rätt att fråga som jag skrev 100 gånger innan jag är ingen expert..Man har rätt att fråga och dom gånger jag frågat har jag fått kloka svar..
Fan även om jag haft hund innan rottis-RR och amstaff etyder inte deta att jag inte behöver typs om hur man ska få en hund rumsren..hade nästan precis eller nja 1 år innan vi skaffade hunde flyttat in till stan.

så jag säger det igen jag är ingen expert men jag har snackat jävligt mycket med folk som är kunniga inom rasen läst böker kollat på film osv osv..man lär sig ganska mycket om man är intresserad av något vetu=)

som sagt för 3,e gången är ingen expert men jag känner min hund..vet hur han är..vet hur hundarna fårn hans kennel är träffat andra kennlar osv...
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

PRECIS..
Dom rkan man väl skritta eller??
Men det kanske är fel på araber och eng fullblod oxå??
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

jaså??
Så du tycker att det är fel att få tips?
Hur kommer de sig att det kan ta mellan nja vissa blir rumsrena efter 4 veckor andra efter 2 och vissa är det inte öfrän som är 1 år?

Lätt de oxå eller....
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

Vi kan lika gärna läga ner deta...
Jag ska åka upp på Lördag och hämta hunden.

Sen dom som är intresserade kan ju få info för övrig pallar jag inte med dena tråden mer det var ett fett misstag att dra upp deta överhuvod taget.
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

Hmmm, din hund är en VALP...Varenda en som har huskys här säger att dom är SVÅRA/jobbiga under könsmognadstiden...ALLA valpar är gulliga och "problemfria", men det vet du väl redan :angel:

Jag känner faktiskt också flera st som har polarhundar...men samtliga bor i norrland......förutom en som hade ca 20 st i värmland, men det gick inte många år, för det krävs snö för dom att jobba drag. Men det har ni väl gott om i Skåne? Men du skulle ju showa med dom så snö är ju inget problem.

Det är bra att du deklarerat 3 ggr att du ingen expert är, för det har ju inte framkommit i inläggen, bara att samtliga andra är idioter.
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

Så nu lämnar jag dena tråd för allt blir så patetiskt nu.


Och du kära martha förstår att du har vänner i Norrland det har jag med dom har varit nere oh dragit här med och duuu det gick jätte bra seröö..

Ha ett gott liv hästarna oh hundarna hälsar=)
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

Ärligt talat tror jag de flesta här inne är mer allmänbildade i rasen än vad du verkar o vara.
Du tycker att du är en expert redan innan hunden är ett halvår gammal.....en del avancerar fort....för inte så längesen skrev du en tråd o undrade hur man skulle få hunden rumsren......DET hör till allmänbildning.

hahahahaahahah ja det är nog F*n bland det enklaste o få till också!
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

det har inte med att folk avråder mig de klart alla får säga sitt men när jag ifråga sätter om någon har erfarenheter av det i fråga

jag har erfarenheter av att skaffa två hundar på kort tid. en valp och en vuxen visserligare, och av andra, lättare raser. en lightversion av vad du kommer få alltså. men mina inlägg har du totalignorerat?
 
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?

Vi kan lika gärna läga ner deta...
Jag ska åka upp på Lördag och hämta hunden.

Sen dom som är intresserade kan ju få info för övrig pallar jag inte med dena tråden mer det var ett fett misstag att dra upp deta överhuvod taget.

Jag förstår inte riktigt vad du ville få för svar i denna tråd? Folk som bara slickar röv och håller med? Tycker att folk sagt sitt och avrått, men du vet ju bäst själv så varför ens fråga?

Förstår inte ens VARFÖR man skaffar en valp till. Det har du inte ens svarat på.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 664
Senast: ako
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 960
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Hej, Denna fråga har säkert varit uppe en massa ggr men ber gärna om er input givet mina förutsättningar. (Funderar i första hand på om...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 964
Senast: Pilot
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 462
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp