Ny intervju

Telefonen ringde idag igen och jag har blivit kallad till ytterligare en intervju. Det är ett jobb som maskinförare, men jobbet innebär också att man ska reparera lekplatser och viss fastighetsskötsel.

Jag känner att maskinförardelen i jobbet är något jag klarar av. Men jag känner mig tveksam till det andra. Vet inte om jag klarar av det.

I januari fick jag iväg 13 ansökningar på jobb. Nu när jag är arbetslös på heltid och inte studerar längre har jag som målsättning att få iväg minst en ansökan om dagen. Förr eller senare så borde jag väl få napp.

Det första jobbet som jag var på intervju för, har jag inte fått svar på än. Sista ansökningsdagen var igår så svaret kommer väl snart. Vill ha det jobbet.
 

Telefonen ringde idag igen och jag har blivit kallad till ytterligare en intervju. Det är ett jobb som maskinförare, men jobbet innebär också att man ska reparera lekplatser och viss fastighetsskötsel.

Jag känner att maskinförardelen i jobbet är något jag klarar av. Men jag känner mig tveksam till det andra. Vet inte om jag klarar av det.

I januari fick jag iväg 13 ansökningar på jobb. Nu när jag är arbetslös på heltid och inte studerar längre har jag som målsättning att få iväg minst en ansökan om dagen. Förr eller senare så borde jag väl få napp.

Det första jobbet som jag var på intervju för, har jag inte fått svar på än. Sista ansökningsdagen var igår så svaret kommer väl snart. Vill ha det jobbet.
Superpositivt att du blir kallad till intervjuer. Det bör boosta ditt självförtroende. För det visar ju definitivt att du har "krafsat ihop" (jag vet att jag skriver fånigt ibland. Men det är inte illa menat som några enstaka, väljer att tro) ett alldeles fantastiskt CV, som väcker intresse hos de som behöver kompetent och duktig personal.

:heart

Heja heja heja
 
Telefonen ringde idag igen och jag har blivit kallad till ytterligare en intervju. Det är ett jobb som maskinförare, men jobbet innebär också att man ska reparera lekplatser och viss fastighetsskötsel.

Jag känner att maskinförardelen i jobbet är något jag klarar av. Men jag känner mig tveksam till det andra. Vet inte om jag klarar av det.

I januari fick jag iväg 13 ansökningar på jobb. Nu när jag är arbetslös på heltid och inte studerar längre har jag som målsättning att få iväg minst en ansökan om dagen. Förr eller senare så borde jag väl få napp.

Det första jobbet som jag var på intervju för, har jag inte fått svar på än. Sista ansökningsdagen var igår så svaret kommer väl snart. Vill ha det jobbet.
Du kommer att lära dig! Kör på det om du får jobbet!
 
Du jag har sett dina bilder på det du skapat och jag minns hur fina de var! Repa en lekplats fixar du lätt! Kul att du får komma på intervjuer. Håller tummarna.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har fortfarande inte fått svar från det första jobbet jag var på intervju för och känner mig lite otålig. Alla skulle få svar sa de...
Svar
19
· Visningar
1 134
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok Idag genomförde jag en arbetsintervju. Jag har lite svårt att bedöma om det gick bra eller dåligt men konkurrensen om jobbet är stentuff...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 750
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 514
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Utbildningen jag ägnat min tid åt nu i elva månader avslutades idag. Klassen och våra två lärare träffades på ett ställe och käkade mat...
Svar
11
· Visningar
1 090
Senast: Noxos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp