Ny säng motsvarar inte det vi provade i butik

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare SiZo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 47
  • Visningar Visningar 4 582

Bukefalos 30 år!

Jag fasar inför när vi behöver byta säng, det är ju helt omöjligt att prova. Tycker att de flesta är sköna vid provning, men efter en natt är det en annan sak. Men nu vet jag var jag inte ska gå.

Edit: jag skrev för långsamt så delar av svaret blev irrelevant. Skönt att det löste sig. Trist att det krävdes en dålig recension för det.
Jag tänker att tar man ett företag som har att man får LÄMNA TILLBAKA sängen om man inte är nöjd så borde det vara lungt. Kungsängen har inte det. Man får bara byta hårdhet - men min var ju den hårdaste, så där fanns inte mycket att göra.

Nu har vi dessutom fått hem vår nya säng. Vi åkte till PASS of Sweden. Pass stor för Personligt anpassat sovsystem. Och de har mycket större variation i hårdheter än vad någon av alla andra har haft som vi har provat. Det finns typ 4 hårdheter hårdare än vad jag ville ha. De räknar också med att man lämnar tillbaka sängen en gång och finjusterar den, sätter hårdare fjädrar på utvalda ställen osv.

Lägg till att de dessutom har runt 80 olika färger att välja mellan. Specialbeställningar är deras standard. De skulle dock må bra av att anlita en grafisk designer till sin logga och hemsida XD Men man kan inte få allt!

Nu har vi dessutom fått hem vår nya säng. Vi åkte till PASS of Sweden. Pass stor för Personligt anpassat sovsystem. Och de har mycket större variation i hårdheter än vad någon av alla andra har haft som vi har provat. Det finns typ 4 hårdheter hårdare än vad jag ville ha. De räknar också med att man lämnar tillbaka sängen en gång och finjusterar den, sätter hårdare fjädrar på utvalda ställen osv.

Lägg till att de dessutom har runt 80 olika färger att välja mellan. Specialbeställningar är deras standard. De skulle dock må bra av att anlita en grafisk designer till sin logga och hemsida XD Men man kan inte få allt!
Oh, det låter som något intressant för mig, men antar att det blir lite väl omständligt när det är 20 mil eller så till närmsta butik

Oh, det låter som något intressant för mig, men antar att det blir lite väl omständligt när det är 20 mil eller så till närmsta butik
Ja vi hade också långt. Men eftersom jag inte hittade någon annan med samma koncept så kändes det ändå värt det.
Det kanske finns andra butiker om man letar lite :)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka