Ny soffa, för lång?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 3 181
Vi har också soffan framför element, men ser till att vi har ett glapp om ca 20-30 cm mellan soffa och element. (Eller noll efter att barnen satt sig då de tenderar att hoppa in i soffan i stället för att sätta sig, tillhör min kvällsrutin att släcka lampor och dra fram soffa :D)
Distansklots. Träbit med hål/formad kant för soffbenet i en änden. Häfta en bit vadmal e. dyl. på kanten mot golvlisten så blir inget skav.

Liknande trådar

Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
14
· Visningar
549
Senast: Caoimhe
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 358
Senast: Presto
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 246
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V