Bukefalos 28 år!

Nya bilder på hopphästarna 2011!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

SV:
Tackar :D

hahaha nej nej ingen dressyr i hoppsadel! Använder bara hoppsadel vid ute ritt och hoppning. Annars är det dressyrsadel som gälller ;)

Hoppa gjorde vi i Åstorp. Bara KM men jag tog det mest som skolrunda för oss då det är det vi behöver nu :)
 
Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!

Mina töser....

8 åringen med all otur i världen, har inte varit på en hopptävling sen 2007/2008 någonting pga hennes och mina olyckor... men kommer nog kunna ses på banorna nästa säsong hoppas jag :)

Sömnig efter gårdagens träningspass
2011-12-21212417-1.jpg


Från i våras
DSC_00372.jpg



6 åringen (mammas) under utbildning, sent inhoppad och lite små trixig. Hoppas det ska kunna bli något av henne tids nog, hon verkar nämligen hoppa vad som helst...

2011-12-20194523-1.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 402
Senast: jemeni
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 789
Senast: Mia_R
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 269
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Börja rida
  • Hovelände
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp